// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۲

سازندگان بازی Star Citizen اطلاعات بیشتری از روند ساخت آن ارائه کردند

با عبور بودجه بازی Star Citizen از رقم ۱۸۷ میلیون دلار، سازندگان این بازی اطلاعات جدیدی از روند توسعه بخش‌های مختلف بازی منتشر کردند. با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن زمان عرضه نسخه 3.2 آلفای بازی Star Citizen، استودیوی Cloud Imperium Games دو ویدیو با محوریت جزییات روند توسعه آن منتشر کرد. در ویدیوی اول جزییات فراوانی همانند انیمیشن‌ها،‌ آسیب‌ها و یک وسیله حمل‌کننده قدرتمند به‌نام Bengal-class را از روند توسعه بخش تک نفره بازی که Squadron 42 نام دارد، مشاهده می‌کنیم. در این ویدیو همچنین می‌توانیم به بمب‌افکن رادارگریزی به‌نام AEGIS Eclipse نگاهی داشته باشیم؛ این بمب‌افکن که از بمب‌افکن رادارگریز چندمنظوره ب-۲ شرکت نورتروپ گرومن الهام گرفته شده است، با بروزرسانی 3.2 قابل استفاده خواهد بود. در بخش دیگر این ویدیو قابلیتی در زمینه اسکن کردن نشان داده می‌شود که با مکانیزیم گیم‌پلی جذاب «موش و گربه‌ای» خود در هر دو بخش Squadron 42 و دنیای بازی حضور خواهد داشت. در ادامه می‌توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

دانلود از وبسایت آپارات

در ویدیوی دوم هم کرک تام (Kirk Tome)، طراح و مارک ابنت (Mark Abnet)، مهندس این بازی، توضیحاتی را راجع به مکانیزم اسکن کردن ارائه می‌کنند.

این بازی موفق شده است تا از طریق کیک‌استارتر بالغ بر ۱۸۷ میلیون دلار سرمایه، جمع‌آوری کند که رقم قابل توجهی است. به صورت دقیق در زمان نگارش این خبر، این مبلغ با تعداد ۲ میلیون و ۴۲ هزار و ۱۳۹ نفر کاربر حمایت‌کننده به رقم ۱۸۷ میلیون و ۵۲ هزار و ۱۸۰ دلار رسیده است. شما می‌توانید در این لینک تغییرات لحظه‌ای این ارقام را مشاهده کنید. 

اگر به روند ساخت و ویژگی‌های این بازی علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این مقاله اطلاعات جامعی را راجع به آن مطالعه کنید. همچنین شما کاربران زومجی می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به این بازی، به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده