نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

جی کی رولینگ در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 3 است

جی کی رولینگ، نویسنده مشهور کتاب‌های هری پاتر، اعلام کرد که در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌ انگیز ۳) است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جی کی رولینگ از شروع کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 3 خبر داده است. در جریان یک پرسش و پاسخ در وب‌سایت این نویسنده محبوب، رولینگ در پاسخ به طرفداران، این موضوع را تایید کرد. رولینگ با اشاره به نام رابرت گالبریث که نام مستعار خود است، در جواب طرفداران گفت:

من تازه کار نوشتن چهارمین رمان گالبریث را که Lethal White نام دارد، به پایان رسانده‌ام و اکنون کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 3 را آغاز کرده‌ام.

J.K. Rowling

در حال حاضر فیلم Fantastic Beasts 3 قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۰ اکران شود و پیش از این فیلم، فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) در پاییز امسال به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اگرچه رولینگ جزئیات و اطلاعاتی از داستان فیلم Fantastic Beasts 3 را به اشتراک نگذاشته اما او به‌عنوان تهیه کننده در مورد فیلم صحبت کرده است. به نظر می‌رسد این نویسنده که در پشت صحنه خلق دنیای جادوگری بسیار محبوب هری پاتر حضور دارد، در فیلم‌های آینده این مجموعه قرار است حضور و نقش پر رنگ‌تری را نسبت به گذشته داشته باشد و شاهد همکاری بیشتر او در طول مراحل ساخت این فیلم‌ها باشیم. رولینگ گفت:

اگرچه حرف‌های من لزوما به‌عنوان نظر و حرف نهایی نیست؛ اما برادران وارنر و دیوید یتس همیشه به من اجازه داده‌اند که نظر خود را بیان کنم. این در مورد همه تهیه کنندگان صدق می‌کند و من فقط یک نفر هستم که کار روی این فیلم را جدی گرفته‌ام؛ اما این تلاش، یک تلاش مشترک است. کارگردان در نهایت مسئول همه چیزهایی است که ما آن‌ها را روی صفحه نمایش سینماها مشاهده می‌کنیم.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ بوده و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. این فیلم دومین فیلم از پنج‌گانه جدید دنیای جادوگری هری پاتر و جی کی رولینگ است. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها)، نخستین فیلم این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۶ به روی پرده‌های سینما رفت. ماه اسفند سال گذشته، برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald را منتشر کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده