نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

نسخه آزمایشی بازی Metal Gear Survive در دسترس کاربران پلی استیشن پلاس قرار گرفت

کمپانی کونامی اعلام کرد که نسخه آزمایشی بازی Metal Gear Survive در فروشگاه پلی‌استیشن منتشر شده است، اما تنها کاربران سرویس PS Plus قادر به تجربه آن هستند.

اگر از کاربران سرویس پلی استیشن پلاس هستید و قصد تهیه بازی Metal Gear Survive را دارید، شاید بخواهید کمی دست نگه دارید؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی کونامی اعلام کرد که نسخه آزمایشی این بازی اکشن اول شخص در فروشگاه پلی استیشن در دسترس قرار گرفته است، اما تنها کاربران سرویس PS Plus قادر به تجربه آن هستند.

با اینکه این نسخه آزمایشی امکان دسترسی به تمام بازی را به صورت رایگان برای بازیکنان فراهم می‌کند، اما تنها تا ساعت ۱۱:۰۰ دوشنبه، چهاردهم خردادماه (۴ ژوئن) می‌توان به تجربه آن پرداخت؛ بنابراین اگر می‌خواهید تا به انجام بازی بپردازید، در اسرع وقت به انجام این کار اقدام کنید. در زمان نگارش این خبر، نسخه آزمایشی بازی Metal Gear Survive تنها برای مشترکین سرویس PlayStation Plus در دسترس بود و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد تغییر این روند باشیم؛ بنابراین اگر عضو این سرویس نشده‌اید، چندان خوش‌شانس نیستید.

افزون بر این، کمپانی Konami در حال حاضر بازی Metal Gear Survive را با تخفیف به فروش می‌رساند و اگر تجربه نسخه آزمایشی برایتان لذت‌بخش بود، می‌توانید نسخه اصلی بازی را با ۳۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۷.۹۹ دلار تهیه کنید.

بازی Metal Gear Survive سال گذشته منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

برای دوست‌داران بازی‌های بقامحور و طرفداران ژانر Survival Horror که از قضا مخفی‌کاری، ترسیدن و حتی جنگیدن با هیولاهای بزرگ را هم دوست دارند و می‌توانند کیلومترها فاصله داشتن یک بازی با اثری ایده‌آل را تحمل کنند و عدم حضور نسبی داستان در یک بازی برای‌شان مهم نیست، Metal Gear Survive بازی خوبی به حساب می‌آید. برای دیگران و به خصوص طرفداران مجموعه‌ی Metal Gear، همین بس که نباید ساخته‌ی جدید کونامی را تجربه کنند.

شما می‌توانید اخبار پیشین بازی Metal Gear Survive را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده