نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تصاویر جدیدی از بازی GTFO منتشر شد

استودیو تِن چیمبرز کالکتیو پیش از آغاز نمایشگاه E3 2018 تصاویر جدیدی از بازی GTFO منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو 10 Chambers Collective تصاویر جدیدی را از بازی همکاری چند نفره GTFO که در نمایشگاه E3 2018 نیز حضور خواهد داشت، منتشر کرده است.

بازی GTFO که در مراسم The Game Awards سال گذشته از آن رونمایی شد و توسعه‌دهندگان سابق مجموعه Payday توسعه آن را بر عهده دارند، نزدیک به سه سال در حال توسعه بوده است. نمایش این بازی در مراسم The Game Awards باعث محبوبیت بازی شد و به این ترتیب به استودیو تِن چیمبرز کالکتیو اجازه داده شد تا به صورت نزدیک‌تر با موتور بازی‌سازی یونیتی کار کند. ایزابل ریوا، مسئول اصلی کار با موتور Unity در کمپانی فناوری‌های یونیتی در خصوص اولین تجربه خود از بازی تیراندازی کوآپ GTFO گفته است:

زمانی که بازی GTFO را در مراسم The Game Awards مشاهده کردیم، تحت تاثیر قرار گرفتیم و پس از اینکه در اوایل ماه جاری فرصت تجربه بازی را به دست آوردیم، شور و هیجان ما نسبت به بازی افزایش یافت. ما به شدت تحت تاثیر این قرار گرفتیم که چگونه استودیو تِن چیمبرز کالکتیو با تیم کوچکی متشکل از ۹ نفر قادر به انجام چنین کاری بوده‌ است که این از پتانسیل بالای موتور بازی‌سازی یونیتی در خلق چنین آثاری حکایت می‌کند.

اولف اندرسون، بنیان‌گذار استودیو تِن چیمبرز کالکتیو نیز صحبت‌هایی را درباره پیشرفت‌های بازی GTFO از زمان رونمایی آن در ماه دسامبر ارائه کرد. ایشان در این‌باره اذعان داشت:

ما شدیدا تحت تاثیر حمایت‌هایی قرار گرفتیم که در طول و پس از مراسم The Game Awards دریافت کردیم. قرار گرفتن در معرض توجه آن هم برای تیم کوچکی مثل ما که خودش از پس مخارجش بر می‌آید، واقعا ورق را برگرداند. حال با حمایت‌های Unity می‌توانیم به سطح بالاتری دست یابیم و بازی GTFO می‌تواند واقعا به اثری تبدیل شود که سه سال پیش درباره آن رویاپردازی می‌کردیم.

بازی GTFO در نمایشگاه E3 2018 که زمان زیادی به آغاز آن نمانده است، قابل بازی خواهد بود و این اولین باری است که از زمان معرفی افراد می‌توانند به تجربه آن بپردازند. گفته می‌شود که این بازی پشت درهای بسته به نمایش در می‌آید و تنها اصحاب رسانه و برخی از طرفداران دارای مجوز قادر به تجربه بازی هستند.

بازی GTFO قرار است تا در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر منتشر شود. شما می‌توانید تصاویر تازه بازی که دشمنان جدیدی را به نمایش در می‌آورد، در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

GTFO


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده