// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر روز عرضه بازی Vampyr منتشر شد

استودیو دونت‌ناد اینترتینمنت تریلر روز عرضه بازی Vampyr را منتشر کرد که گوشه‌ای از داستان بازی را روایت می‌کند.

به زودی بازی Vampyr در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، استودیو دونت ناد اینترتینمنت (Dontnod Entertainment)، سازنده بازی Vampyr، ویدیو روز عرضه این بازی را منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد بخش‌های مختلفی از داستان بازی هستیم و کاربران می‌توانند با حال و هوای Vampyr آشنا شوند.

داستان بازی Vampyr در سال ۱۹۱۸ و در لندن روایت می‌شود؛ جایی که شما در نقش جاناتان رید، یک جراح تزریق‌گر ماهر خون، بازی را دنبال خواهید کرد. با پیشروی در داستان بازی، متوجه یک جامعه و گروه مخفی در لندن می‌شوید که قصدشان نابودی شما است و از طرفی، شهروندان لندن از یک بیماری خاص رنج می‌برند و در حال مردن هستند. از آن‌جایی که شما یک تزریق‌گر و جراح ماهر هستید، باید راز این بیماری را کشف کنید و شهروندان را نجات دهید. هرچند که موضوع به همینجا ختم نمی‌شود، بلکه جاناتان خودش باید با یک مشکل بزرگ دست و پنجه نرم کند؛ تبدیل شدن به یک خون آشام!

نکته‌ی جالب گیم‌پلی بازی Vampyr، این است که شهروندان بازی از طریق یک سیستم شبکه اجتماعی، به یکدیگر متصل هستند. به‌عبارتی شما که درواقع یک خون‌آشام هستید، باید برای آزادسازی ویژگی‌های خود و قوی‌تر شدن، خون مردم را بخورید اما اینکه چه کسی را بکشید یا از چه شخصی تغذیه کنید،‌ پیامدهای خودش را دارد. جهان بازی Vampyr دارای چهار محیط مختلف است که هر محیط، شرایط خاصی دارد. حال اگر نوار سلامت یک محیط به‌شدت کم شود، موجودات داخل بازی تمامی جان شهروندان را خواهند گرفت! این گفته بدین معنا نیست که کار شما در بازی تمام شده است، بلکه تمامی این اتفاقات روی داستان بازی تاثیر گذار خواهد بود.

درادامه می‌توانید تریلر سینمایی روز عرضه بازی Vampyr را در زومجی تماشا کنید. بازی Vampyr در تاریخ ۱۵ خرداد ماه (پنج ژوئن) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات

درکنار تمامی موارد گفته شده، اکر اطلاعات دقیقی از دنیا و فضای بازی Vampyr را ندارید، می‌توانید پیش نمایش زومجی از بازی Vampyr را مطالعه کنید. زومجی در بخشی از پیش نمایش خود در مورد بازی Vampyr نوشته است:

برخلاف اکثر بازی‌های نقش‌آفرینی رایج، امتیاز و XP با کشتن دشمنان به دست نمی‌آید. شما تنها از کشتن انسان‌ها امتیاز کسب می‌کنید که کار را برای کسانی که می‌خواهند راه بی‌خون و خون‌ریزی را طی کنند بسیار دشوار می‌کند، چرا که دیگر قادر به ارتقا مهارت‌ها و اسلحه‌ی خود نیستند. اما این امتیازات بنا به هر شخص کم و زیاد می‌شود؛ برای مثال شاید شخصی یک بیماری سخت دارد و خونش چندان ارزشی نداشته باشد. شما می‌توانید به آن‌ها به عنوان یک پزشک پیشنهاد درمان بدهید و در موقعیت مناسب، خنجر را از پشت فرو کنید. بنابراین، سوال اصلی اینجا این است که چه کسی را بکشید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده