نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

اعلام مدت زمان فیلم Ant-Man and The Wasp و انتشار تصاویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری

مارول استودیو سرانجام مدت زمان رسمی فیلم Ant-Man and The Wasp را تایید و تصاویر جدیدی از پشت صحنه ساخت این فیلم را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو سرانجام مدت زمان رسمی فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) را تایید و اعلام کرده است. ساخت و تولید این فیلم مدتی می‌شود که رسما به پایان رسیده و پیش فروش بلیت آن نیز از روز گذشته آغاز شده است. کمتر از سه هفته دیگر این فیلم مورد انتظار به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال مدت زمان رسمی فیلم Ant-Man and The Wasp اعلام شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مدت زمان این فیلم ۱۱۸ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه خواهد بود. مدت زمان فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نیز ۱۱۷ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۵۷ دقیقه بوده است که دنباله آن تنها یک دقیقه از قسمت اول طولانی‌تر خواهد بود. 

طبق پیش‌بینی‌های اولیه، فیلم Ant-Man and The Wasp در سه روز نخست اکرانش بیش از ۷۵ میلیون دلار خواهد فروخت که رشد نسبتا خوبی نسبت به قسمت اول که افتتاحیه آن ۵۷.۲ میلیون دلار بوده است، خواهد داشت. همچنین پیش‌بینی می‌شود که دنباله فیلم Ant-Man بیش از ۲۰۰ میلیون دلار نیز در گیشه‌های آمریکای شمالی فروش کند. علاوه بر این، مارول تصاویر جدیدی از پشت صحنه‌ فیلمبرداری و تولید فیلم Ant-Man and The Wasp منتشر کرده است که در این تصاویر شاهد حضور تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی این فیلم هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Ant-Man and the Wasp که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده