// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

تاریخ انتشار بازی موبایل Westworld مشخص شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر تاریخ انتشار بازی Westworld Mobile را برای آیفون و اندروید مشخص کرد.

پارک Westworld در سریال شبکه HBO میزبان اتفاقات ناگواری شده است، اما در روز‌های آتی شما می‌توانید این موضوع را در دستانتان به کنترل خود در بیاورید. امروز در جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص شد که در تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خردادماه) کاربران می‌توانند بازی Westworld را روی موبایل دانلود و مدیریت خود را در دنیای این بازی آغاز کنند.

در بازی Westworld Mobile کاربران در جایگاه یک کارمند جدید Delos حضور پیدا می‌کنند و روندی همانند فیلم را تجربه خواهند کرد. بازیکنان در بازی با کاراکتر‌های دیگری همچون Delores و Maeve برخورد خواهند کرد و در آن سو با اعضای دیگر این موسسه همچون Bernard نیز آشنا خواهند شد. کاربران حتی در جریان بازی می‌توانند مهمان‌ها را نیز تحت آزمایش قرار دهند و به آنها اجازه دهند که رویاهای خود را کاوش کنند.

طراحی جلوه‌های هنری و طراحی این بازی بیشتر به طور کارتونی و دوست‌داشتنی انجام شده است. پیش ثبت نام در وب سایت رسمی این بازی آیتم‌هایی را پیش از موعد در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. دسترسی زودهنگام به Lawrence، بسته‌ای از سکه‌ها و جم‌ها، بسته Basic Host Code و بسته ساخت و ساز از محتویاتی است که کاربران می‌توانند با ثبت نام در این بازی به دست آورند.

 این خبر با انتشار توییتی به دست App Store منتشر شد که در ادامه می‌توانید این توییت را مشاهده کنید.

بازی Westworld Mobile در حال از راه رسیدن است!

جزو اولین کسانی باشید که از این خبر مطلع می‌شوید.

بهمن سال گذشته اعلام شد که بازی Westworld Mobile در دست ساخت قرار دارد و بازی در اسفندماه با انتشار چند عکس معرفی شد و حال مشخص شد که بازی در تاریخ ۳۱ خرداد برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود. گفتنی است که بازی به طور رایگان یا Free to Play با سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای (Microtransaction) به دست کاربران می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق لینک‌های پایین می‌توانید به صفحه پلی‌استور یا اپ‌استور این بازی مراجعه کنید.

لینک فروشگاه‌های بازی Westworld Mobile

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده