نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵

تاریخ انتشار بازی Runbow برای پلی استیشن 4 و سوییچ

سازندگان بازی Runbow تاریخ انتشار نهایی آن برای پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ را اعلام کردند. 

Runbow یک بازی پلتفرمر ساخته استودیو 13AM Games است که ابتدا روی Wii U منتشر شد و پس از مدتی برای پی سی و 3DS هم در دسترس قرار گرفت. این بازی چندی پیش توسط هد آپ گیمز، ناشر بازی، برای پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ هم تایید شد و قرار بود در تاریخ ۴ اردیبهشت روی این دو پلتفرم منتشر شود. با این حال سازندگان کمی مانده به انتشار بازی، از تاخیر خوردن آن برای مدتی کوتاه خبر دادند و حال امروز و در جدید‌ترین اخبار بازی، تاریخ انتشار جدید بازی روی این دو پلتفرم اعلام شده است. 

بر این اساس کاربران سوییچ و PS4، قادر خواهند بود در تاریخ ۱۲ تیر این بازی پلتفرمر را تجربه کنند. این بازی همچنین یک نسخه دیلاکس هم خواهد داشت که پیش از این، قرار بود ۲۴ خرداد منتشر شود ولی در حال حاضر، تا تاریخ نامعلومی از سه ماهه سوم ۲۰۱۸ تاخیر خورده است. 

Runbow به طور دقیق‌تر، یک بازی پلتفرمر با پشتیبانی از حالت آنلاین است که تا سقف ۹ نفر به صورت همزمان می‌توانند آن را تجربه کنند. همچنین بازی از حالت چندنفره محلی و آفلاین هم پشتیبانی می‌کند و نهایتا هشت نفر روی سوییچ و پنج نفر روی پلی‌استیشن 4 می‌توانند بازی را به این شکل کنار یکدیگر تجربه کنند. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده