// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۴

فرام سافتور به نسخه جدیدی از Armored Core اشاره کرد

هیدتاکا میازاکی در مصاحبه اخیر خود با مجله فامیتسو، به ساخت یک نسخه از مجموعه Armored Core اشاره کرده است.

استودیو فرام سافتور (FromSoftware) به یکی از استودیوهای فعال در این چند وقت اخیر تبدیل شده است. در نمایشگاه E3 2018، این استودیو ژاپنی بازی Sekiro: Shadows Die Twice را معرفی کرد که حال و هوای سری سولز را داشت اما مخاطب را وارد دنیای نینجاها می‌کرد. آن‌ها از طرفی بازی Deracine را معرفی کردند؛ اثری که برای هدست واقعیت مجازی سونی در نظر گرفته شده است و حس و حال عجیبی را به مخاطب القا می‌کند. با این حال، در گذشته استودیو فرام سافتور اعلام کرده بود که سه پروژه مختلف در دست ساخت دارد و با معرفی Sekiro: Shadows Die Twice و Deracine مخاطبان به این نتیجه رسیده‌اند که تابه‌حال دو پروژه معرفی شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدتاکا میازاکی، رئیس فرام سافتور، مصاحبه‌ای را با مجله فامیتسو انجام داده است و در مورد پروژه‌های فرام سافتور، سخن گفته است. میازاکی در این باره می‌گوید:

در مصاحبه گذشته‌ام اعلام کردم که فرام سافتور سه پروژه مختلف را در دست ساخت دارد و Deracine جزو این پروژه‌ها نیست و می‌خواستم مخاطبان در جریان باشند.

در ادامه فامیتسو پرسید که آیا میازاکی می‌تواند اشاره‌ای به یکی از پروژه‌ها داشته باشد و وی، به یک Meme ژاپنی اشاره کرد که مربوط به بازی Armored Core است و با انکار نکردن این موضوع، می‌توان نتیجه گرفت که شاهد یک Armored Core جدید خواهیم بود. درکنار تمامی موارد ذکر شده، یک سایت ژاپنی به‌نام Rikunabi، یک آگهی استخدام را پست کرده است که در جریان این آگهی شغلی، اعلام شده که نائویوکی تاکاهاشی، کارگردان بازی Armored Core V و بازی Armored Core: Verdict Day در حال کار روی یک پروژه جدید است. متاسفانه نام این پروژه اعلام نشده است.

با تمام این تفاسیر استودیو فرام سافتور روزهای پرمشغله و شلوغی را پشت سر می‌گذارد و باید ببینیم پروژه بعدی این استودیو، چه بازی‌ای خواهد بود. در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد پروژه‌های در دست ساخت استودیو فرام سافتور چیست؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده