// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۷

بازی Quake Champions تا ۴ تیر ماه به رایگان قابل دانلود است

کمپانی بتسدا نه تنها مدت فاز رایگان بازی Quake Champions را افزایش داد بلکه بسته محتویات آینده آن را نیز با تخفیف همراه کرد.

با وجود شکست‌ بازی‌هایی همچون Law Breakers، در آن سو موفقیت شوتر‌های دیگری همچون Quake Champions هنوز می‌تواند این سبک را زنده نگه دارد؛ طوری که پس از اینکه بتسدا (Bethesda) اعلام کرد که بازی Quake Champions را می‌توان پیش از موعد رایگان و به مدت کوتاه تجربه کرد، بازیکنان به سرور‌های این بازی هجوم آوردند و نه تنها سرور‌های بازی را پُر کردند بلکه ساعت‌ها به انجام این بازی پرداختند. سازندگان هم از طرفی قصد دارند که این تعداد بازیکن را در این بازی نگه دارند و تصمیم گرفته‌اند که مدت زمان فاز تجربه رایگان این بازی را افزایش دهند.

هدف کمپانی بتسدا از همان مرحله اول ارائه یک تجربه رایگان یا همان Free to Play بوده است که همانند سبک‌های MOBA کاربران بتوانند به طور انتخابی هر هفته به کاراکتر‌های مختلف این بازی دست پیدا کنند. اما حال سازندگان با این موضوع قصد دارند که قدم‌های مختلفی در این راستا بردارند. در آن سو نسخه‌های مختلفی از بازی نیز به فروش می‌رسد که کاربران می‌توانند با پرداخت ۳۰ دلار به محتویاتی که در آینده به بازی اضافه می‌شود دست پیدا کنند. البته گفتنی است سازندگان در حال حاضر این محصول را با تخفیف ۳۴ درصدی به فروش می‌رسانند و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه بتسدا یا صفحه استیم، آن را با قیمت ۱۷.۷۰ دلار خریداری کنند.

در حال حاضر حالت‌هایی با حضور بات‌ها در این بازی تعبیه نشده است، اما سازندگان خاطرنشان کردند که در آینده با اضافه کردن هوش مصنوعی به این بخش رسیدگی خواهند کرد. ویدیویی‌هایی برای آموزش بازی برای کاربران در نظر گرفته شده است که در کنار بخش Training به چشم می‌خورد که البته شاهد AIهایی نیز در این بخش برای تمرین هستیم.


Quake Champions

بازیکنان زیادی در حال حاضر در سرور‌های این بازی حضور پیدا کرده‌اند و نظرات مختلفی درباره این بازی می‌دهند. برخی بر این باور هستند که این بازی شباهت زیادی به Quake 3 Arena دارد؛ در حالی که در آن سو برخی اعتقاد دارند که این یک بازی کاملا متفاوت است. حالت‌های یک در مقابل یک بازیکن (1v1) در کنار بخش‌های تیمی برای کاربران در این نسخه پیش از موعد با محدودیت زمانی در دسترس قرار گرفته است.

بازی Quake Champions تا تاریخ ۲۵ ژوئن (۴ تیرماه)‌ به طور رایگان از طریق فروشگاه استیم و بتسدا در دسترس است. بسته Campions Pack نیز که شامل محتویات آینده این بازی می‌شود با قیمت ۱۳.۱۹ یورو یا ۱۹.۷۹ دلار به فروش می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید یا اینکه با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی به اخبار‌ها و دیگر تریلر‌های آن دست پیدا کنید.

دانلود ویدیو از‌ آپارات

آیا برای دانلود این بازی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده