// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

سازنده بازی Battlefield V از روایت داستانی آن می‌گوید

لارس گوستاوسون در جدیدترین گفت‌وگوی خود در مورد دلیل تمرکز استودیو دایس روی روایت جنگ در Battlefield V سخن گفته است.

در دوره‌ای که بازی‌های داستان محور تیراندازی سمت بخش چندنفره رفته‌اند، استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield V، سعی دارد با ارائه یک بخش داستانی و تک‌نفره جذاب، مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند. با این حال از زمان معرفی بازی بتلفیلد 5 تا به‌امروز حاشیه‌های زیادی حول این بازی شکل گرفته است و سازنده‌ها در جریان توییت‌های مختلف در مورد دلایل خود از موارد استفاده‌شده در بازی Battlefield 5 سخن گفته‌اند.

حال باتوجه به اخبار بازی منتشر شده، اخیرا دوال شاکرز با لارس گوستاوسون، تهیه کننده ارشد Battlefield V، گفت‌وگویی داشته است و در جریان این مصاحبه وی از دلایل تمرکز استودیو دایس روی بخش تک‌نفره سخن گفته است. گوستاوسون در این باره می‌گوید:

ما بازخوردهای خوبی از داستان بازی Battlefield 1 دریافت کردیم. ما احساس کردیم که فرصت این را داریم تا جنگ را در چشم‌انداز جدیدی قرار بدهیم. زمانی که Battlefield 1 ساخته شد، همه شک و تردید داشتند؛ زیرا بر این عقیده بودند که ساخت بازی از روی یک سری خندق و گودال جذابیت خاصی ندارد.

من فکر می‌کنم با ساخت این بازی به خودمان و مخاطب‌ها نشان دادیم که این یک جنگ بزرگ و حماسی بود؛ تمام دنیا را در بر گرفته بود و من فکر می‌کنم داستان‌های جنگ محور به ما اجازه می‌دهند تا کل جنگ را از منظر جدیدی ببینیم. از این‌رو از همین ذهنیت برای بازی Battlefield V نیز استفاده کردیم. ما می‌خواستیم موردی را خلق کنیم که ما را هیجان‌زده کند.

گوستاوسون در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که تیم دایس، از اشخاصی تشکیل شده است که خود گیمر هستند، اما بازی‌های تک‌نفره جنگ محور، موردی است که شدیدا به آن علاقه دارند. وی در این باره می‌گوید:

از دید سایر توسعه‌دهندگان، ما همه گیمرهایی هستیم که سایر بازی‌های ویدیویی را بازی می‌کنیم. همچنین ترندهای موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی را دنبال می‌کنیم، اما علاقه خاصی به این موضوع [روایت جنگ محور] داریم. در یک مسابقه اتومبیل سواری، نگاه کردن به سایر خطوط پیست مسابقه، باعث می‌شود تمرکز خود را از دست بدهید و عقب بمانید.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های لارس گوستاوسون چیست؟ آیا با گفته‌هایش موافق هستید؟ بازی Battlefield V در تاریخ ۲۷ مهرماه روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده