// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Stories of Bethem - Full Moon

در بازی Stories of Bethem - Full Moon با افسونگری جوان همراه شوید تا در یک ماجراجویی هیجان‌انگیز، راز پشت نفرینی بزرگ را کشف کنید.

بازی‌های نقش‌آفرینی در تلفن‌های هوشمند مدتی می‌شود که محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و همین موضوع سازندگان را مجاب کرده است که به سمت خلق آثار نقش‌آفرینی بروند. بازی‌هایی که از CrashLands بگیرید تا نسخه پاکت شده بازی فاینال فانتزی ۱۵ را شامل می‌شوند و با گذر زمان نیز به تعداد آنها افزوده می‌شود. اما هنوز هم هستند استودیوهایی که نه به دنبال خلق دنیایی عظیم، بلکه به دنبال ارائه یک تجربه لذت بخش هستند. بازی اندروید و آیفون Stories of Bethem - Full Moon، محصول استودیوی GuGames، یکی از چندین بازی جدیدی است که اخیرا برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید با ورود به دنیای رازآلود آن مشغول ماجراجویی با رگه‌هایی از نقش‌آفرینی شوید. در ادامه با زومجی و معرفی بازی Stories of Bethem - Full Moon همراه باشید.

بازی Stories of Bethem - Full Moon

با یافتن افسون‌ها، می‌توانید از عناصر مختلفی مانند آتش و باد برای ضربه زدن به دشمنان استفاده کنید

داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که مردی میان‌سال در جنگل به دنبال سرمنشاء انرژی نهفته به نام Oneiric Pillar است. شخصیت داستان ما در حقیقت به دنبال اثبات تئوری خود پیرامون جهانی است که در آن زندگی می‌کند و می‌خواهد تا با یافتن Oneiric Pillar، اثباتی برای تحقیقات خود پیدا کند. اما همه چیز آنطور که پیش‌بینی کرده است پیش نمی‌رود و با حضور جادوگر آبی، او گرفتار نفرینی بزرگ می‌شود و حال این شما هستید که باید در نقش افسونگری جوان به نام خوما، پدر خود را از گرفتاری جادوگر آبی نجات دهید. بازی Stories of Bethem - Full Moon در حقیقت داستان چهار ضلعی شخصیت‌‌هایی از جمله خوما، جادوگر آبی، جادوگر قرمز و دشمنی پنهان است که باید با هدایت شخصیت جاه‌طلب خود، پرده از راز نفرین پدرتان و اتفاقی که در انتظار جهان است، بردارید. بازی Stories of Bethem - Full Moon در مجموع شباهت زیادی به نقش‌آفرینی‌های ژاپنی دارد و در نتیجه دیالوگ‌ها حرف اصلی را برای درک پیچش‌های داستانی می‌زنند.

برخلاف بسیاری از بازی‌های نقش‌آفرینی که کنترلر مجازی مشخصی را در دو طرف نمایشگر دارند، در بازی Stories of Bethem - Full Moon‌ با D-Pad کلاسیک کنسول‌ها به صورت مجازی باید بازی کنید و می‌توانید با کمی تجربه بازی به این کنترلر مجازی عادت کنید. ساخته‌ی GuGames مشابه با بازی‌های کلاسیک دوربین بالا به پایین دارد و در جهانی پیکسلی روایت می‌شود. در نتیجه با ورود به خانه یا منطقه جدید باید انتظار بارگذاری کوتاهی باشید. در جریان بازی باید در کنار گشت و گذار و ارتقاء شخصیت اصلی به دنبال آیتم‌هایی موسوم به Oneiric بگردید تا با جمع‌آوری و آوردن آنها نزد جادوگر قرمز، از او در خواست کنید تا نفرین پدرتان را از بین ببرد. یکی از خصوصیات بازی امکان استفاده از عناصر مختلف برای رویارویی با دشمنان و دفاع از خودتان است. به عنوان مثال، در ابتدای بازی جادوگر قرمز به شما امکان استفاده از افسون باد را می‌دهد که می‌توانید با استفاده از این طلسم جعبه‌ها و گیاهان را از بین ببرید یا کار دشمنان‌تان را یکسره کنید. یکی از خصوصیات بازی وجود انواع اقسام محیط‌ها و دشمنانی متناسب با این محیط‌ها است. در نتیجه با ورود به هر مرحله و پیشروی در داستان، بیشتر با چالش رویارویی با دشمنانی قدرتمند روبه‌رو می‌شوید و باید با استفاده از طلسم مخصوص،‌ با دشمنان مبارزه کنید.

بازی Stories of Bethem - Full Moon

بازی Stories of Bethem - Full Moon در زمینه طراحی‌ها نیز به خوبی عمل می‌کند. با وجود حال و هوای پیکسلی و در نتیجه انیمیشن‌های محدود شخصیت‌ها و دشمنان، هنوز هم Stories of Bethem - Full Moon محیط‌هایی دیدنی دارد و از حضور در این محیط‌ها لذت خواهید برد. اما محدودیت در صداگذاری این بازی به شدت احساس می‌شود. به عنوان مثال در این بازی شاهد هیچ دوبله‌ای نیستیم و تنها تک‌آواهای خاص را برای ضربه زدن یا حرکت دشمنان می‌شنوید. با این وجود، بازی هنوز هم در زمینه موسیقی به خوبی عمل می‌کند و با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید، شاهد تغییر نبض آهنگ خواهید بود. بازی Stories of Bethem - Full Moon اثری با کیفیت است که مراحل ابتدایی آن را می‌توانید به صورت رایگان تجربه کنید، هرچند برای تجربه نسخه کامل آن باید کمی هزینه را در نظر بگیرید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Stories of Bethem - Full Moon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده