// سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تصاویر جدیدی از بازی Warriors Orochi 4 منتشر شد

کمپانی کوئی تکمو تصاویر جدیدی از بازی Warriors Orochi 4 منتشر کرد.

بازی Warriors Orochi 4 یکی از آثاری است که پاییز امسال روانه بازار می‌شود و تا امروز اخبار زیادی در مورد آن منتشر نشده است. اثری که از نظر گیم‌پلی، شباهت بسیاری به سری Dynasty Warriors دارد. با این حال کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo)،‌ ناشر بازی Warriors Orochi 4، تصاویر جدیدی را از این بازی منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تصاویر منتشر شده از بازی Warriors Orochi 4، شاهد اسلحه‌های معروف شخصیت‌های بازی هستیم. از میان این اسلحه‌ها می‌توان به اسلحه Brísingamen گائو جیا، اسلحه Lævateinn لو ژان و اسلحه Nectar اوکونی اشاره کرد. در ادامه مشخص شد که بازی از ویژگی اسپلیت اسکرین نیز پشتیبانی می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت دونفره با یکدیگر، بازی را تجربه کنند.

همچنین مشخص شد که از میان شخصیت‌های دنیای Warriors Orochi 4 تنها هشت شخصیت دارای حالت دیواین هستند که از میان آن‌ها می‌توان به یوکیمورا سانادا و ژائو یون اشاره کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر بازی Warriors Orochi 4 را در زومجی مشاهده کنید. Warriors Orochi 4 در تاریخ ۲۴ مهرماه (۱۶ اکتبر) در آمریکا و ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) در اروپا برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده