نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

فروش Devil's Third، بازی انحصاری Wii U با قیمت بیش از ۱۰۰ دلار در Ebay!

چندی پیش Devil's Third بازی انحصاری Wii U منتشر شد. نسخه فیزیکی بازی که به خصوص در غرب بسیار نایاب است، در وب‌سایت Ebay با قیمت‌های سرسام آوری معامله می‌شود! با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

Devil's Third، بازی انحصاری کنسول Wii U چندی پیش منتشر شد و از همان ابتدا تهیه نسخه فیزیکی آن مخصوصا برای ساکنین کشورهای غربی بسیار سخت بود زیرا حتی خرده‌فروشان معروفی مانند بست‌بای و گیم‌استاپ نیز این بازی را نداشتند. دلیل این امر هم به احتمال بسیار زیاد به بازخورد عموما منفی بازی از طرف بازیکنان و منتقدین بازمی‌گشت. با این همه، این دلیل نمی‌شود که عده‌ای افراد سودجو، در وب‌سایت Ebay نسخه فیزیکی بازی را با قیمت‌های سرسام‌آوری به حراج نگذارند. بنا به گزارشات منتشر شده، تعدادی از نسخه‌های فیزیکی این بازی در این وب‌سایت با قیمتی بیش از ۱۰۰ دلار به فروش رفته است!

اوایل هفته گذشته،‌ وب‌سایت گیم‌اینفورمر گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه شخصی این بازی را با قیمت ۱۸۰ دلار خریداری کرده است در حالیکه نسخه دیجیتالی بازی با قیمت ۵۹.۹۹ دلار برروی فروشگاه الکترونیکی نینتندو قرار دارد!

در حال حاضر با یک جستجوی ساده در وب‌سایت Ebay متوجه می‌شوید که بازی کماکان در حال فروش رفتن با قیمت بسیار بیشتری از قیمت اصلی‌اش است. در زمان نوشتن این مطلب، برای تهیه نسخه فیزیکی بازی از این وب‌سایت باید مبلغی بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ دلار پرداخت کنید.

در راستای دیگر اخبار مربوط به این بازی چندی پیش پس از اینکه نینتندو اعلام کرد که در آمریکای شمالی ناشر بازی نخواهد بود، شایعاتی مطرح شده بود که این کمپانی قصد دارد از این بازی فاصله بگیرد. این نکته که آنها تعداد کمی از نسخه فیزیکی بازی منتشر کردند نیز به این شایعات دامن زد.

نظر شما درباره قیمت سرسام‌آور این بازی انحصاری کنسول Wii U که با بازخورد منفی بازیکنان و منتقدین روبرو شده، چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده