نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

اکثر خرده فروشان راضی به دریافت بازی Devil’s Third و فروش آن نیستند!

Devil’s Third یکی از آن بازی‌هایی بود که به‌دلیل پیشینه موفق خالق خود، انتظارات زیادی از آن می‌رفت. با این حال پس از انتشار بازی، عکس‌العمل منتقدان و بازیکنان نسبت به این بازی «شدیدا منفی» بود و همین مسئله، باعث شده که اکثر خرده‌فروشان مطرح راضی به دریافت نسخه فیزیکی و فروش این محصول نباشند! با زومجی همراه باشید.

بازی Devil’s Third توسط تومونوبو ایتاگاکی، خالق دو مجموعه‌ی مطرح Ninja Gaiden و Dead Or Alive تولید شده است. با پیشینه ایتاگاکی، اکثر علاقه‌مندان انتظار داشتند Devil’s Third هم به یک بازی مطرح و دوست‌داشتنی دیگر از خالق بازی‌های ذکرشده تبدیل شود. با این حال کیفیت بازی در حد انتظارات مردم نبود و همین مسئله، باعث شکست بازی و فروش بسیار کم آن شد.

براساس گزارشات منتشرشده، Devil’s Third را می‌توان اولین بازی طراز اول یا AAA تاریخ دانست که نسخه‌های فیزیکی آن در خرده‌فروشان به‌صورت بسیار محدود یافت می‌شود. یکی از علاقه‌مندان که به‌تازگی قصد داشته این بازی را خریداری کند، برای انجام این کار به خرده‌فروش بِست‌بای و سه فروشگاه گیم‌استاپ رفته تا در انتها موفق به خرید نسخه فیزیکی این بازی شده است.

خرده‌فروش گیم‌استاپ اعلام کرده فروشگاه‌های آنها به‌صورت جهانی تنها ۴۲۰ نسخه از نسخه فیزیکی این بازی را در انبار خود داشته است! همین مسئله در اکثر خرده‌فروشان بزرگ دیگر هم رخ داده است. بدلیل وجود کپی‌های بسیار محدود از این بازی، تا به امروز تمام آنها یا به فروش رفته یا مسئولان ارشد آنها حاضر به دریافت این بازی و فروش آن نیستند.

تبلیغاتی که از بازی Devil’s Third انجام شد بسیار ناچیز و محدود بود. تقریبا هیچ هایپی برای این بازی شکل نگرفت و در ادامه با وجود عملکرد بسیار ضعیف بازی، محصول جدید ایتاگاکی محبوب که یکی از بازیسازان مطرح این صنعت است به یک فاجعه‌ی تمام عیار تبدیل شد.

مانند قسمت جدید مجموعه بازی‌های Fatal Frame، کمپانی نینتندو می‌توانست Devil’s Third را هم تنها به‌صورت دیجیتالی در اختیار مردم قرار دهد. با این حال اگر دوست دارید این بازی را خریداری کنید و هنوز موفق به یافتن نسخه‌ای از آن در بازار نشدید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین نینتندو با نام eShop این کار را انجام دهید.

منبع: Attack Of The Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده