// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

تریلر بازی The Division با محوریت آپدیت جدید آن منتشر شد

کمپانی Ubisoft با انتشر تریلری جدید از بازی Tom Clancy’s The Division، محتویات تازه آن را که در قالب آپدیت منتشر شده است به تصویر کشید.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) تریلری از بازی Tom Clancy’s The Division منتشر کرد که از جزئیات آپدیت اخیر آن خبر می‌دهد. بازیکنان با به‌روزرسانی جدید می‌توانند به آیتم‌هایی دست پیدا کنند که از آنها در نسخه بعدی این سری یعنی Tom Clancy’s The Division 2 استفاده کنند.

جلیقه ضدگلوله یا همان Shieldها جزو ویژگی‌های جدیدی است که ضمیمه این آپدیت شده است. آیتم‌هایی در قالب جایزه برای کاربرانی که چالش‌های آن را به پایان برسانند، در نظر گرفته شده است. بازیکنان با به دست آوردن شیلد‌ها به Shield Cache دست پیدا می‌کنند که در خود آیتم‌های باارزش و باندل‌هایی را جای داده است. البته گفتنی است که به دست آوردن چندین شیلد، آیتم‌هایی برای کاربران به ارمغان می‌آورد که در بازی Tom Clancy’s The Division 2 قابل استفاده خواهد بود. چهار شیلد در مرحله اول برای آزاد کردن در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و در ماه‌های آتی نیز شاهد اضافه شدن آنها خواهیم بود.

شیلد‌هایی که هم‌اکنون در دسترس قرار دارند از این قرار است:

  • شیلد Shepard: برای به دست آوردن این آیتم باید Base of Operation را آزاد کنید.
  • شیلد Hazard: برای به دست آوردن این آیتم باید تعداد ۲۵ نقطه در منطقه Dark Zone را پاکسازی کنید.
  • شیلد Deadeye: برای به دست آوردن این آیتم باید ماموریت‌های هفتگی HVT را به اتمام برسانید.
  • شیلد Avenger: برای به دست آوردن این آیتم باید ۱۰ باس Manhattan، همین تعداد باس Dark Zone و ۱۰ باس Wes Side Piers را شکست دهید.

از دیگر مزایای این آپدیت می‌توان به Patchهای جدید اشاره کرد که در کنار ۱۲ آیتم صوتی در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. برای به دست آوردن این آیتم‌ها بازیکنان باید چالش‌های مربوط به Shield را به اتمام برسانند. همچنین گفتنی است که میزان Phoenix Credit Limit از ۵ هزار به ۸ هزار واحد افزایش پیدا کرده است.

the division

مامورهای جدیدی نیز با درجه سختی افسانه‌ای یا به اصطلاح Legendary در بازی گنجانده شده‌اند که با نام‌های Madison Field Hospital و General Assembly در دیویژن قابل یافت است.

آپدیت جدید بازی Division همانند همیشه شامل برخی تغییرات و بهبودها در گیم‌پلی، سیستم صدا، ماموریت‌های افسانه‌ای و رویداد‌ها نیز می‌شود که برای اطلاع از جزئيات آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر آپدیت بازی Tom Clancy’s The Division را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است. نسخه دوم این بازی در جریان نمایشگاه‌ E3 2018 با انتشار تریلری به نمایش درآمد و بازی هم برای عرضه در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ (۲۴ اسفند ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های یاد شده برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی The Division در زومجی نمره ۶.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

در مورد دیویژن، یوبیسافت یک اشتباه بزرگ کرد و ضربه آن را هم خورد. تبلیغات بیش از حد و هایپ کردن طرفداران، شاید از لحاظ فروش بتواند موفقیت یک بازی را تضمین کند، ولی هرگز نمی‌تواند اثری را به یک بازی به‌یادماندنی تبدیل کند. دیویژن فقط یک بازی صرفا اکشن است که می‌تواند نهایتا ۱۰ ساعت مخاطب را راضی نگه دارد. ولی پس از پایان این مدت، هیچ عاملی در بازی پیدا نمی‌شود که گیمر را برای بازگشت به آن تشویق کند. این بازی نمونه‌ای از آثاری است که فقط و فقط با ظاهر زیبای خود، قصد دارند تا مخاطبان را جذب کنند. اگر دنبال یک بازی MMO هستید، همین الان هم نمونه‌های بسیار موفق‌تری در بازار هستند و لازم نیست پول خود را صرف بازی به نام دیویژن کنید.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی The Division در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده