// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیو بازی God of War به مناسبت روز پدر

به مناسبت روز پدر، ویدیویی جدید از بازی God of War منتشر شد.

استودیو سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) با ساخت بازی God of War نشان داد که تغییرات و تحولات اگر به‌درستی انجام گیرند، همچنان می‌توان موفقیت‌های نسخه‌های پیشین را ادامه داد و درکنار آن، مخاطبان جدیدی را به بازی جذب کرد. در این نسخه شاهد کریتوسی متفاوت با God of Warهای قبلی بودیم. در اینجا وی پا به سن گذشته است و پسری دارد که از زندگی و خطرهایش چیزی نمی‌داند. از این‌رو شاهد روی پدرانه و دلسوز کریتوس هستیم که مدام مراقب فرزند خود است تا اتفاقی برای وی نیوفتد و از طرفی برای آینده آماده شود.

حال طبق اخبار بازی منتشر شده، شاهد ویدیو جدیدی از بازی God of War هستیم که این ویدیو به مناسبت روز پدر منتشر شده است. در جریان ویدیو روز پدر بازی God of War شاهد صحنه‌هایی هستیم که کریتوس از آترئوس مراقبت می‌کند یا جملاتی را به‌زبان می‌آورد که وی را در ادامه راه‌اش راهنمایی کند. درادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی God of War را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

از دیگر اخبار حول بازی God of War، می‌توان به تایید حالت نیوگیم پلاس بازی اشاره کرد. در این حالت شما می‌توانید یک ماجراجویی جدید را با تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید خود شروع کنید اما هنوز تاریخ دقیق در دسترس قرار گرفتن این حالت مشخص نشده است. بازی God of War توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده