// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

تم پویا Shadow of the Colossus به رایگان روی پلی استیشن 4 منتشر شد

علاقه‌مندان به بازی Shadow of the Colossus می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، پوسته رایگان و پویا این بازی را روی پلی استیشن 4 دانلود کنند.

بازی Shadow of the Colossus را می‌تواند یکی از بهترین دانست دانست که تا به‌حال در صنعت بازی‌های ویدیویی ساخته شده است و نسخه بازسازی آن در نسل هشتم هم توانست مخاطبان جدید زیادی را به‌خود جذب کند. با این حال اگر جزو علاقه‌مندان بازی Shadow of the Colossus هستید، می‌توانید پوسته رایگان این بازی را برای کنسول Playstation 4 خود دانلود کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده بازی Shadow of the Colossus یک پوسته رایگان و پویا برای پلی استیشن 4 در نظر گرفته است که شامل یک موسیقی پس زمینه زیبا، آیکون‌های متفاوت و عکس‌هایی است که به‌صورت اسلاید تغییر می‌کنند. متاسفانه پوسته ذکر شده تنها در دسترس کاربران ژاپنی PS4 است و اگر می‌خواهید این پوسته را دانلود کنید، باید یک حساب کاربری ژاپن بسازید و پس از Primary کردن آن روی کنسول خود، وارد فروشگاه پلی استیشن شوید و پوسته رایگان و پویا بازی Shadow of the Colossus را دانلود کنید.

همچنین این پوسته نیازی به‌اشتراک پلی استیشن پلاس ندارد و به‌راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید. نسخه بازسازی بازی Shadow of the Colossus توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند و زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

فرقی نمی‌کند که Shadow of the Colossus را در گذشته تجربه کرده باشید یا خیر. بازی کردن نسخه پلی‌استیشن 4 لذتی دارد که در خیلی از بازی‌های امروزی هم نمی‌توان آن را تجربه کرد پس در پرداخت ۴۰ دلار برای این بازی لحظه‌ای شک نکرده و خودتان را از بازی کردن یکی از زیبا‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ محروم نکنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده