نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

مایکل سی هال به بوید هالبروک در فیلم In the Shadow of the Moon پیوست

مایکل سی هال جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران جدیدترین فیلم نتفلیکس با نام پیوسته In the Shadow of the Moon است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم In the Shadow of the Moon تایید و اعلام شده است. طبق گفته منابع نزدیک به وب‌سایت کولیدر، مایکل سی هال، بازیگر سریال Dexter (دکستر) به جمع بازیگران این فیلم دلهره آور اضافه شده است. پیش از این حضور بوید هالبروک در این فیلم تایید شده بود. علاوه بر این فیلم، سی هال و شبکه نت فلیکس در سریال Safe (امن) با یکدیگر همکاری کرده بودند که این سریال درام حدود یک ماه پیش از این شبکه استریم منتشر شد. هالبروک که او را بیشتر برای بازی در سریال Narcos (نارکس) و فیلم Logan (لوگان) می‌شناسیم، قرار است در فیلم In the Shadow of the Moon نقش یک کارآگاه را بازی کند. او به دنبال حل یک پرونده قتل‌های زنجیره‌ای است که به نظر می‌رسد که این پرونده فراتر از انتظار است و روی این شخصیت تاثیر زیادی را خواهد گذاشت.

Boyd Holbrook in logan

همچنین سی هال نیز قرار است نقش یک کارآگاه را در فیلم In the Shadow of the Moon بر عهده داشته باشد که گفته می‌شود برادر زن شخصیت هالبروک نیز در فیلم است. کارگردانی این فیلم بر عهده جیم مایکل، کارگردان سریال Hap and Leonard، خواهد بود و گرگوری ویدمن و جئوف تاک وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم In the Shadow of the Moon را بر عهده خواهند داشت. پیش از این سی هال با مایکل در فیلم Cold in July (سرمای جولای) همکاری کرده بود. مایکل سی هال در طول سال‌های اخیر در فیلم‌هایی چون فیلم Game Night (شب بازی)، فیلم Mark Felt: The Man Who Brought Down the White House (مارک فلت: مردی که کاخ سفید را به خاک سیاه نشاند) و فیلم Gamer (گیمر) به ایفای نقش پرداخته است.

علاوه بر این، سی هال در یک قسمت از سریال The Crown (تاج) نقش رئیس جمهور کندی را بازی کرده است. با این حال، سی هال پس از بازی در سریال Dexter، تا به امروز هیچگاه نقش یک کارآگاه یا یک پلیش را بازی نکرده بود و حال فیلم In the Shadow of the Moon اولین تجربه او در نقش این چنینی است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از جمله زمان شروع تولید و زمان انتشار این فیلم در دسترس نیست؛ اما جدیدترین فیلم شبکه Netflix اکنون مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده