نویسنده: محمد حیدری
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

نمایش گیم پلی بازی Kingdom Hearts 3 روی ایکس باکس وان [E3 2018]

به‌تازگی و در جریان رویداد E3 امسال، بخش‌هایی از گیم پلی زیبای بازی Kingdom Hearts 3 روی کنسول ایکس‌باکس وان به نمایش گذاشته شده است.

طی رویداد E3 2018، کمپانی اسکوئر‌ انیکس بخش‌های زیادی از گیم‌پلی بازی بسیار محبوب و دوست‌داشتنی Kingdom Hearts 3 را در قالب یک دموی قابل‌بازی برای هواداران به نمایش درآورد. این دمو که روی کنسول ایکس باکس وان پخش می‌شد به‌خوبی نشان می‌داد که این بازی تا چه میزان زیبا و فوق‌العاده طراحی شده است. البته متاسفانه در پخش دموی این بازی دو مشکل وجود داشت؛ یکی از این مشکلات در مورد کیفیت پخش بازی بود که روی حالت 720p قرار داشت و مشکل دیگر مربوط به صدای بازی می‌شد که به علت برخی مشکلات فنی قطع شده بود. با تمامی این اوصاف، این نمایش به بهترین شکل نشان می‌داد که نسخه‌ی بعدی Kingdom Hearts در با‌کیفیت‌ترین حالت ممکن برای هواداران چشم انتظار طراحی و تولید شده است.

در ادامه شما را به تماشای بخش‌هایی از گیم‌پلی این بازی دعوت می‌کنیم. این بخش از گیم‌پلی به ترتیب شامل دنیای Toy Story و دنیای هرکول خواهد بود که یک باس فایت بسیار هیجان‌انگیز و دیدنی نیز قسمتی از آن را تشکیل می‌دهد.

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

Kingdom Hearts 3 در تاریخ ۹ بهمن برای هواداران غربی و چند روز قبل‌تر (۵ بهمن) در ژاپن عرضه خواهد شد. هواداران از هم‌اکنون می‌توانند این بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان پیش‌خرید کنند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده