// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲

احتمال حضور صداپیشه مستر چیف در بازی Halo Infinite [نمایشگاه E3 2018]

با توجه به توییت Steve Downes، صداپیشه کاراکتر مستر چیف، احتمال دارد که وی در نسخه جدید هیلو یعنی بازی Halo Infinite حضور داشته باشد.

استیو داونز (Steve Downes) که وی را با صداپیشگی کاراکتر محبوب Halo یعنی Master Chief می‌شناسیم به نظر می‌رسد که تمایل دارد در آخرین نسخه این مجموعه یعنی بازی Halo Infinite صداپیشگی این شخصیت را باری دیگر بر عهده بگیرد. در جریان رویداد E3 2018 وی با انتشار توییتی از تمایل خود به بازگشت به این سری خبر داد.

توییتر ایکس‌باکس در سوالی از طرفداران پرسید که «آیا آماده هستید که دوباره کار را شروع کنیم؟» داونز در جواب این توییت نوشت که «وی از بدو تولد آماده کار بوده است.» با اینکه این موضوع تاییدی رسمی از حضور وی در این بازی نیست، اما به احتمال زیاد می‌توانیم انتظار داشته باشیم که داونز در این بازی صداپیشگی کند.

در سال ۲۰۱۵ پیش از عرضه بازی Halo 5: Guardians، داونز با انتشار توییتی اعلام کرد که احتمال دارد از سری هیلو بازنشسته شود. وی در همان سال از کار در رادیو نیز کنار کشید و همه بر این باور بودند که دیگر وی نه‌تنها کار حرفه‌ای نخواهد داشت بلکه دیگر به سری هیلو نیز برنخواهد گشت.

حال با توجه به توییت جدید به نظر می‌رسد که داونز تمایل دارد که باری دیگر در این عرصه فعالیت داشته باشد. سایت گیم‌اسپات خاطرنشان کرد که از مایکروسافت در این باره سوال کرده است و به‌زودی اطلاعات بیشتری از این موضوع منتشر خواهد کرد.

halo infinite

اطلاعات منتشر شده از نسخه جدید این سری حاکی از این است که Halo Infinite قصد دارد داستان بیشتری از Master Chief را با طرفداران در میان بگذارد. گفتنی است که این موضوع در بازی Halo 5 کمتر دیده شده بود. با توجه بیانیه آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس، بازی Infinite از گذشته «بزرگ‌تر و پرمحتواتر» خواهد بود و قصد دارد که به ریشه‌های این سری بازگردد.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite هنوز مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد که در آینده‌ای بسیار دور شاهد عرضه آن باشیم. به گفته سازندگان این بازی «در مسیری جدید و غیر قابل پیشبینی» جریان خواهد داشت و سازنده آن یعنی استودیو 343Industries خبر داد که بازیکنان می‌توانند در آینده در فاز آزمایشی (بتا) آن نیز شرکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مطلب در حالی که تریلر آن را تماشا می‌کنید می‌توانید به بیانیه‌ سازندگان نیز نگاهی بیندازید.

نظرات خود را در مورد این دو بازی و محتویات آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیرامون این رویداد می‌توانید به صفحه اختصاصی E3 2018 در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده