نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

انیمیشن Incredibles 2 رکورد پیش فروش بلیت را شکست

طبق آمار منتشر شده فندنگو، انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) رکورد پیش فروش بلیت انیمیشن‌های سینمایی را شکسته است.

اکران انیمیشن Incredibles 2 از امروز آغاز خواهد شد و این انیمیشن مورد انتظار توانسته نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان دریافت کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) توانسته پیش از شروع اکرانش، یک رکورد را به نام خود ثبت کند. طبق آماری که وب‌سایت فندنگو منتشر کرده، این انیمیشن توانسته رکورد پیش فروش بلیت را که تا پیش از این در اختیار انیمیشن Finding Dory (در جستجوی دوری) دیگر محصول پیکسار و والت دیزنی که در سال ۲۰۱۶ اکران شده است، بود بشکند.

طبق نظرسنجی براساس بیش از هزار نفری که بلیت انیمیشن Incredibles 2 را از وب‌سایت فندنگو پیش خرید کرده‌اند، حدود ۸۷ درصد طرفدار برد برد (کارگردان و نویسنده انیمیشن) هستند، ۸۵ درصد انیمیشن The Incredibles را بیش از یکبار تماشا کرده‌اند، همچنین ۶۰ درصد بیش از ۴ بار به تماشای این انیمیشن پرداخته‌اند، ۷۵ درصد انیمیشن The Incredibles را برای اولین‌بار در زمان اکران در سال ۲۰۰۴ تماشا کرده‌اند و ۷۴ درصد از بازگشت ساموئل ال جکسون برای صداپیشگی شخصیت فروزون در انیمیشن Incredibles 2 بسیار هیجان زده هستند. اریک دیویس، سردبیر فندنگو گفت:

انیمیشن Incredibles 2 رکورد بیشترین پیش فروش بلیت یک انیمیشن سینمایی در تاریخ سینما را شکسته است. طرفداران مدت زمانی زیادی است که منتظر بازگشت یکی از محبوب‌ترین خانواده‌های سینما هستند و پیکسار آخرین کار خود را در تابستان امسال ارائه کرده است.

Incredibles 2

انیمیشن Incredibles 2 قرار است در ۴۴۱۰ سالن سینما در آمریکای شمالی اکران شود که رکورد بیشترین سالن سینما برای یک انیمیشن سینمایی شرکت پیکسار را به نام خود ثبت خواهد کرد. همچنین طبق پیش بینی اولیه، این انیمیشن بین ۱۲۵ تا ۱۴۰ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش خواهد فروخت؛ اما آمار جدید نشان می‌دهد که انیمیشن Incredibles 2 می‌تواند در سه روز نخست اکرانش حتی بیش از ۱۵۰ میلیون دلار نیز فروش کند. بدین ترتیب این انیمیشن می‌تواند رکورد بیشترین فروش در سه روز نخست اکران یک انیمیشن سینمایی را که تا پیش از این متعلق به انیمیشن Finding Dory بوده است، بشکند. این انیمیشن در سه روز نخست اکرانش ۱۳۵ میلیون دلار فروش کرده بود و در نهایت انیمیشن Finding Dory موفق شد بیش از ۴۸۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده