// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Final Fantasy VII Remake مراحل اولیه توسعه را پشت سر گذاشته است [E3 2018]

تتسویا نومورا در جریان صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است بازی Final Fantasy VII Remake وارد مراحل اصلی توسعه شده است.

بازی Final Fantasy VII Remake را می‌توان یکی از غایبان بزرگ نمایشگاه E3 2018 دانست که خیلی از هواداران توقع داشتند در کنفرانس خبری سونی یا اسکوئر انیکس (Square Enix) شاهد نمایشی از آن باشند. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، تتسویا نومورا، کارگردان بازی Final Fantasy VII Remake، در جریان مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که بازی از مرحله کانسپت و مراحل توسعه اولیه خود خارج شده است و وارد پروسه اصلی و کامل توسعه شده است.

مراحل توسعه بازی Final Fantasy VII Remake همزمان با بازی Kingdom Hearts 3 آغاز شد و حال تتسویا نومورا اعلام کرده است که تمام وقت خود را روی فاینال فانتزی گذاشته است. وی در این باره می‌گوید:

این بازی دیگر در مراحل اولیه توسعه قرار ندارد. ما در واقع در توسعه اصلی قرار داریم. من مدام در حال تلاش هستم تا تمام نیروی خود را روی Kingdom Hearts 3 و فاینال فانتزی 7 بگذارم و بین توسعه این دو بازی سوییچ می‌کنم.

درواقع تتسویا نومورا ساعت‌های بسیاری را در استودیو باقی می‌ماند تا بتواند بازی‌های ذکر شده را توسعه دهد. وی در صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که ماندن در استودیو و توسعه بازی را به سیر کردن اوقات فراغتش با دیگران، ترجیح می‌دهد. تتسویا نومورا در این باره می‌گوید:

من با انجام این کار [توسعه بازی] خسته نمی‌شوم. انجام آن واقعا برای من سرگرم کننده است. درواقع من از روابط انسانی بیشتر از کار کردن خوشم نمی‌آد و اگر قرار نیست با بقیه آدم‌ها ارتباط داشته باشم ترجیح می‌دم وقتم روی کار بگذارم و چیزهایی که دوست دارم خلق کنم. انجام این [توسعه بازی] برای من کمی آسان‌تر از ارتباط با بقیه است.

درانتها نومورا به این مورد اشاره کرد که هواداران، دلیل اصلی‌ای هستند که وی بازیسازی را ادامه داده است و نیاز دارد تا همچنان پشتیبان وی و بازی‌هایش باشند. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های تتسویا نومورا چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده