// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

اطلاعات بیشتری از Specialistهای بازی COD: Black Ops 4 منتشر شد [E3 2018]

در جریان PlayStation Live نمایشگاه E3 2018، اطلاعات بیشتری از Specialistهای بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی و PlayStation Live در نمایشگاه E3 2018، دیوید واندرهار، یکی از توسعه دهندگان بازی Call of Duty: Black Ops 4، روی صحنه آمد و یک دمو از این بازی نشان داده شد. همچنین در جریان این دمو که شاهد بخش چندنفره بازی بودیم، توضیحاتی در مورد ویژگی‌های بازی COD: Black Ops 4 داده شد.

اولین موردی که واندرهار به آن اشاره کرد، Specialistهای بازی بود که حکم همان قهرمان‌ها را در بازی دارند. در اینجا تیم سازنده سعی کرده اسپشالیست‌های نسخه پیشین را بازسازی کند و این بار تاکتیکی‌تر و فنی‌تر از گذشته در بازی قرار دهد. از این‌رو شاهد مسابقات ۵ به ۵ به‌جای ۶ به ۶ هستیم. همچنین واندرهار درادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که اکثر ویژگی‌های بازی نظیر Attachmentها و Wild Cardها دست نخورده باقی مانده‌اند، اما قهرمان‌های بازی به‌شکلی طراحی شده‌اند که سرعت بازی را پایین‌تر می‌آورند.

درادامه مشخص شد که شما مجاز هستید از هر اسپشالیست تنها یکی در تیم خود داشته باشید و سیستم بازیابی سلامت بازی، مکانیزم‌های خودش را دارد. کلاس مدیک در بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا یکدیگر را Heal کنند و حال در زمانی که می‌خواهید، می‌توانید این کار را انجام دهید و همانند نسخه‌های پیشین نیست که این عمل به‌صورت خودکار انجام شود. همچنین نکته جالب این است که در زمان شروع بازی، نوار سلامت شما به‌جای ۱۰۰ درصد، ۱۵۰ درصد خواهد بود.

دیوید واندرهار درادامه صحبت‌های خود به سیستم Pick 10 نیز اشاره کرد. این سیستم در Black Ops 4 با وجود ویژگی Gear کارآمدتر از گذشته ظاهر شده است. طبق گفته وی Gearها شامل مواردی نظیر Armor و موارد این‌چنینی می‌شوند که به شما اجازه می‌دهند انتخاب‌های متفاوتی داشته باشید و خودتان، شیوه بازی کردن‌تان را انتخاب کنید. همچنین اعلام شد که در بازی Attachmentهایی وجود دارند که مختص به همان اسلحه هستند. این در حالی است که در گذشته Attachmentها به‌نحوی طراحی شده بودند که برای تمامی سلاح‌ها یکسان بودند.

متاسفانه در جریان صحبت‌های مسئولین استودیو تری آرک (Treyarch) جزئیاتی از حالت بتل رویال Blackout و حالت زامبی بازی در دسترس قرار نگرفت و آن‌ها اعلام کرده‌اند که در تاریخ دیگری، جزئیات بیشتر حول این دو حالت را منتشر خواهند کرد. درادامه می‌توانید ویدیو کامل دموی بازی Black Ops 4 را در زومجی تماشا کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید. بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۲۰ مهرماه (۱۲ اکتبر) عرضه می‌شود.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده