// پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰

ویدیوی جدید گیم‌پلی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر شد [E3 2018]

وبسایت گیم اسپات یک ویدیو جدید از گیم‌پلی بازی Shadow of the Tombr Raider منتشر کرد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، وبسایت گیم‌اسپات یک ویدیوی جدید ۹ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده است که در آن می‌توانید نگاه نزدیک‌تری به حرکات و توانایی‌های شخصیت لارا کرافت داشته باشید. در ابتدای این ویدیو مشاهده می‌کنیم که لارا با شنا کردن در زیر آب، خود را به درون سیاه‌چاله‌‌ای مملو از پرتگاه‌ها و انواع تله می‌رساند. همچنین در بخش‌هایی از این ویدیو نحوه استفاده از تیر و کمان و طناب نشان داده می‌شود.

بازی مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider در تاریخ بیست و سوم شهریور ماه برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. در جریان کنفرانس مایکروسافت در رویداد E3 2018 کمپانی اسکوئر انیکس یک تریلر از بازی منتشر کرد که در آن، بازیکنان می‌توانستند ببینند که چگونه می‌توانند از راه‌هایی جدید و کاملا مخفیانه دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرند. در این بازی محیط‌ها و پوشش‌های جنگلی نیز سهم بالایی در پنهان نگه‌داشتن کاراکتر اصلی از دید دشمنان خواهند داشت.

بازی Shadow of the Tomb Raider سومین قسمت از مجموعه جدید این بازی است که در سال ۲۰۱۳ و با عرضه بازی Tomb Raider آغاز شد و پس از آن نیز در سال ۲۰۱۵ با عرضه قسمت دوم این مجموعه با نام Rise of the Tomb Raider ادامه پیدا کرد. 

در ادامه می‌توانید تریلر جدید گیم‌پلی بازی Shadow of the Tomb Raider را مشاهده کنید و نظرات خود را با وبسایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وبسایت آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده