نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

سریال ارباب حلقه ها احتمالا در سال 2021 منتشر خواهد شد

طبق گفته آمازون، سریال ارباب حلقه‌ها (The Lord of the Rings) احتمالا زودتر از سال ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.

با اینکه به پایان ساخت و پخش سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) نزدیک می‌شویم و سریال‌های پیش درآمدی براساس دنیای وستروس در دست ساخت است؛ اما ممکن است در آینده شاهد ساخت و انتشار سریال‌های فانتزی بیشتری باشیم. در ماه آبان سال گذشته بود که آمازون ساخت سریالی بر اساس کتاب و مجموعه ارباب حلقه ها را رسما تایید و اعلام کرد. اوایل امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آمازون برای ساخت ۵ فصل از سریال The Lord of the Rings در نظر دارد بیش از یک میلیارد دلار هزینه کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. جنیفر سالکه، رئیس آمازون استودیو در مصاحبه با ددلاین در مورد این پروژه بسیار بزرگ صحبت کرده است. سالکه در ابتدا در مورد تاریخ انتشار سریال The Lord of the Rings صحبت کرد. او گفت:

این سریال حدود دو سال در دست تولید خواهد بود و بنابراین ما امیدواریم که در سال ۲۰۲۱ منتشر شود؛ اما بسیاری از مردم امیدوار هستند و آرزو می‌کنند که این سریال در سال ۲۰۲۰ عرضه شود.

اگرچه او به شایعات احتمال حضور آراگورن جوان در سریال واکنشی نشان نداد؛ اما او گفت که طرفداران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که سریال The Lord of the Rings قرار نیست یک بازسازی از فیلم‌های این مجموعه یا بازگویی دوباره یک داستان باشد. لازم به ذکر است که آمازون پیش از این در بیانیه اعلام دریافت حقوق ساخت سریال ارباب حلقه‌ها نیز گفته بود که این سریال قرار نیست یک بازسازی از فیلم‌های آن باشد و اتفاقات آن پیش از اتفاقات فیلم اول جریان خواهد داشت. همچنین نظریه رویکرد ساخت سریال‌های آنتولوژی نیز با توجه به صحبت‌های سالکه حذف خواهد شد؛ چرا که او گفت که هدف آمازون ساخت یک سریال بزرگ و کامل از این مجموعه است.

The Lord of the Rings

همچنین سالکه گفت که فیلمبرداری و تولید سریال The Lord of the Rings در نیوزیلند انجام خواهد شد و این خبر می‌تواند باعث رضایت و خوشحالی طرفداران شود. فیلمبرداری و تولید سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings و فیلم The Hobbit (هابیت) نیز در کشور نیوزیلند انجام شده است و این ممکن است به معنای حضور پیتر جکسون در سریال نیز باشد. با این حال، او مدتی پیش شایعات حضورش به‌عنوان شورانر در سریال ارباب حلقه‌ها را رد کرد؛ اما او گفت که به ساخت آن کمک می‌کند. سالکه در مورد احتمال حضور جکسون در این سریال گفت:

او ممکن است در این سریال حضور داشته یا نداشته باشد؛ اما گفتگوها هنوز در جریان است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده