// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

نسخه نینتندو سوییچ Fortnite فاقد قابلیت کراس پلی با پلی استیشن 4 است [E3 2018]

پس از عرضه بازی Fortnite روی نینتندو سوییچ، بازیکنان پلی استیشن 4، متوجه شده‌اند که روی نینتندو سوییچ باید از حساب کاربری جدیدی استفاده کنند.

بازی Fortnite از زمان عرضه‌اش در پاییز سال گذشته تا به‌امروز توانسته است رکورد‌های مختلفی را از آن خود کند و به پرمخاطب‌ترین بازی سبک بتل رویال تبدیل شود. حال با توجه به اخبار بازی و عرضه بازی Fortnite روی نینتندو سوییچ در جریان نمایشگاه E3 2018، کاربران پلی استیشن 4 متوجه شده‌اند که برای تجربه‌ی بازی باید یک حساب کاربری جدید افتتاح کنند و با حساب کاربری PS4 خود قادر به تجربه بازی نیستند.

تعدادی از بازیکنان معروف بازی Fortnite از جمله گرگ میلر در حساب کاربری توییتر خود نوشته‌اند که اگر حساب کاربری اپیک گیمز شما به پلی‌استیشن 4 متصل شده باشد، نمی‌توانید بازی Fortnite را روی نینتندو سوییچ تجربه کنید و برای این کار نیاز به یک حساب کاربری جدید دارید. درواقع پیامی که از سوی نینتندو دریافت می‌کنید به‌شرح زیر است:

این اکانت Fortnite با پلتفرمی مرتبط است که اجازه عمل کردن روی نینتندو سوییچ را ندارد. نه وبسایت Fortnite و نه کارکنان اپیک گیمز قادر به تغییر این مورد نیستند. برای تجربه بازی Fortnite روی سوییچ حساب کاربری جدیدی افتتاح کنید.

برای کاربران تازه وارد شاید ایجاد حساب کاربری جدید بی‌اهمیت باشد اما برای آن دسته از کاربران حرفه‌ای که زمان زیادی را صرف بازی کردن Fortnite کرده‌اند، این مورد می‌تواند آزار دهنده باشد. البته این تمام مشکلات میان این دو پلتفرم نیست. پس از معرفی و عرضه بازی Fortnite روی نینتندو سوییچ، نیک چستر، مدیر روابط عمومی اپیک گیمز، در جریان یک گفت‌وگوی اعلام کرد که بازی Fortnite از قابلیت کراس پلی پشتیبانی می‌کند.

به‌عبارتی کاربران نینتندو سوییچ بازی Fortnite، می‌توانند با کاربران تمامی پلتفرم‌های بازی به‌جز کاربران پلی استیشن 4 به‌صورت کراس پلی بازی را تجربه کنند. همچنین چستر درادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که سرورهای بازی Fortnite روی نینتندو سوییچ اختصاصی هستند و به هیچ‌وجه از سرورهای موبایل برای این بازی استفاده نمی‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده