نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

تاریخ انتشار بازی SoulCalibur VI مشخص شد [E3 2018]

در جریان رویداد E3 2018، کمپانی Bandai Namco، سازندگان بازی SoulCalibur VI، تاریخ انتشار این اثر مورد انتظار را مشخص کردند.

امروز در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی باندای نامکو در طی برگزاری رویداد E3 2018، تاریخ انتشار جدیدترین قسمت از بازی SoulCalibur VI را اعلام کرده است. این بازی فایتینگ در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) راهی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

کمپانی باندای نامکو در جریان رویداد E3 امسال، دموی قابل بازی این اثر را در دسترس کاربران قرار داد. این بازی مبارزه‌ ای سلاح محور در قرن ۱۶ میلادی جریان دارد؛ جایی که بازیکنان به یک «سفر اکتشافی» عازم  می‌شوند و در آن با اسرارِ اتفاقاتی که در اولین قسمت از این مجموعه رخ داده بود، آشنا خواهند شد و آن‌ها را برملا خواهند کرد.

در این بازی یک سری کاراکتر مهمان هم حضور دارند. مثل کاراکتر Geralt Of Rivia از مجموعه‌ی Witcher که تصویرش هم روی جلد بازی نقش بسته است. کمپانی باندای نامکو در طراحی این کاراکتر، با شرکت CD Projekt Red، خالقان سری ویچر، همکاری نزدیکی داشته‌اند تا هرچه بهتر این کاراکتر محبوب را به مخاطبان این سری معرفی کند و به بهترین شکل ممکن حس و حال یک گرالت واقعی را به مخاطبان انتقال دهند.

گفتنی است که نسخه‌ی کالکتور این بازی نیز هم‌زمان با عرضه‌ی جهانیِ بازی، در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت؛ مجسمه‌ی کاراکتر Sophita، یک کتاب ۱۲۰ صفحه‌ای، یک کیف آهنی که درونش یک جعبه‌ی موسیقی موجود است، آلبوم موسیقی و سیزن‌پس بازی، مواردی هستند که در نسخه‌ی کالکتور این بازی یافت می‌شوند.

بازی SoulCalibur VI در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) برای Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده