// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۱۵

کوجیما از شخصیت های جدید Death Stranding می‌گوید [E3 2018]

پس از یک نمایش خیره‌کننده‌ی دیگر که سوال‌های تازه‌تری را درباره‌ی بازی جدید هیدئو کوجیما مطرح کرد، حالا او اطلاعات و پوستر‌های جدید و عکس‌های باکیفیتی از اجرای این بازی روی PS4 Pro منتشر کرده است.

بازی Death Stranding که با استفاده از موتور Decima ساخته می‌شود و بازیگرانی مثل نورمن ریداس، مدز میکلسن، گیرمو دل تورو، لیندزی واگنر و لئا سیدو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند، توسط بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی‌های تعاملی سونی) روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. برای این بازی هنوز تاریخ انتشاری تعیین نشده و طرفداران این بازی کماکان منتظر این اعلام این تاریخ از سوی سازندگان بازی هستند.

در یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه E3 2018 یک تریلر جدید با گرافیک خیره‌کننده منتشر شد که نه‌تنها به سوال‌های تریلرهای قبلی پاسخ نداد، بلکه با حضور دو شخصیت جدید سوال‌های جدیدتری هم در رابطه با این بازی مورد انتظار انحصاری مطرح شد. اکنون سازنده سری بازی پرطرفدار Metal Gear Solid اطلاعات و تصاویر هرچند کم ولی تازه‌ای در مورد شاهکار در حال ساخت خود به طرفداران منتقل کرده است.

کوجیما در بخش بلاگ سایت پلی‌استیشن نوشته است که «نیمه اول و سکانس آخر این تریلر گیم‌ پلی بازی را به خوبی نشان می‌دهد‌.» همچنین در این مطلب آمده که سم پورتر که توسط نورمن ریداس در این بازی به تصویر کشیده شده است، با سایر شخصیت‌های اصلی بازی‌های دیگر متفاوت است و یک فرد آموزش‌دیده‌ی نظامی و جنگجو نیست. شخصیت اصلی بازی Death Stranding به نوعی یک کارگر است که تخصص او بیشتر در رابطه با کار و صنعت است.

در ادامه‌ی این مطلب هیدئو کوجیما در رابطه با شخصیت‌های جدید بازی که در آخرین تریلر معرفی شدند، پس از تعریف‌های بسیار از بازیگران این دو شخصیت یعنی لئا سیدو و لیندسی واگنر، از تجربه‌ی لذت بخش کار با این بازیگران حرفه‌ای گفته است. همچنین کوجیما در رابطه با پروسه‌ی ساخت صورت جوان‌تری از شخصیت لیندسی واگنر در بازی، از ضرورت اسکن‌های سه بعدی زیادی از صورت این بازیگر گفت.

اما در بخش هیجان‌انگیز این اطلاعات و نوشته‌‌ها، هیدئو کوجیما از حضور شخصیت‌های جدیدی در بازی گفت که هنوز از آنها رونمایی نشده است. این مسئله هم از طرفی باعث افزایش انتظار‌ها برای نمایش‌های جدید و عرضه‌ی بازی شده و هم گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با شخصیت‌های جدید و شخصیت‌های معرفی نشده انجام شده است.

در ادامه تصویرهای باکیفیتی از گیم‌پلی بازی روی کنسول PS4 Pro و پوستر‌هایی با حضور شخصیت‌های جدید بازی را مشاهده می‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده