// سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

ویدیو گیم پلی بازی Wolfenstein: Cyberpilot منتشر شد [E3 2018]

در جریان نمایشگاه E3 2018، ویدیو گیم‌پلی بازی Wolfenstein: Cyberpilot منتشر شد.

در جریان کنفرانس خبری بتسدا بود که بازی Wolfenstein: Cyberpilot معرفی شد؛ اثری که یک بازی واقعیت مجازی بود و می‌توانستید یک بار دیگر به جهان بازی ولفنشتاین قدم بگذارید، ولی این بار با طعم واقعیت مجازی. در این میان نکته‌ای که وجود داشت این بود که هیچ روندی از بازی به‌نمایش درنیامد و حال طبق جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، ویدیویی کوتاه از بازی Wolfenstein: Cyberpilot به‌نمایش درآمده است.

در جریان ویدیو به‌نمایش درآمده، شاهد این هستیم که شخصیت بازی در داخل یکی از ربات‌های مکانیکی بازی قرار گرفته است و دشمنان را به آتش می‌کشد. از طرفی بخشی از داستان و دنیای بازی نیز به‌صورت راوی-شکلی روایت می‌شود و وقایع داستانی، در پاریس سال ۱۹۸۰ رویت می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از بازی Wolfenstein: Cyberpilot را در زومجی تماشا کنید. بازی واقعیت مجازی Wolfenstein: Cyberpilot در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

دانلود از آپارات

جدیدترین نسخه از مجموعه ولفنشتاین، بازی Wolfenstein II: The New Colossus بود که توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده