نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

به گفته Chance the Rapper بازی Fortnite برای سوییچ منتشر می‌شود [E3 2018]

Chance the Rapper، رپر، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی، با انتشار توییتی مدعی شد که بازی بتل رویال محبوب Fortnite به زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

شایعه‌ی انتشار بازی Fortnite برای نینتندو سوییچ، صحبت تازه‌ای نیست و هنوز هم با قدرت در بین مطبوعات و افراد مختلف دست به دست می‌چرخد. در بحبوحه‌ی همه‌ی اخبار مراسم E3 2018، شب گذشته Chance the Rapper با انتشار توییتی مدعی شد که بازی بتل رویال محبوب استودیو Epic games امروز، یازدهم ژوئن (بیست و یکم خرداد)، برای Nintendo Switch منتشر می‌شود.

احتمال به وقوع پیوستن این شایعه صفر نیست؛ با این حال هیچ خبر رسمی و موثقی که صحت آن‌ را تائید کند نیز هنوز منتشر نشده. کنفرانس و جمع‌بندی کمپانی نینتندو در E3 2018 در روز سه شنبه، دوازدهم ژوئن (بیست و دوم خرداد) برگزار خواهد شد و در طی آن ممکن است از سوی نینتندو یا اپیک گیمز اخباری در این زمینه بشنویم.

Fortnite فردا روی سوییچ است

(Chance the Rapper (@chancetherapper

یازدهم ژوئن ۲۰۱۸

اخیرا، یک جدول امتیاز دهی در کره جنوبی Fortnite را در لیست بازی‌های سوییچ قرار داد و در سوی دیگر گزارش‌هایی مبنی بر آپلود شدن فایل‌های این بازی در فروشگاه الکترونیکی سوییچ در اینترنت منتشر شد. همه‌ی این رویداد‌ها احتمال این را که به زودی شاهد اعلام رسمی انتشار این بازی برای سوییچ باشیم افزایش می‌دهد.

Fortnite در حال حاضر یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین بازی‌های دنیا است؛ پس اینکه Epic Games بخواهد آن را تا حدی که می‌تواند گسترش دهد، کاملا منطقی به نظر می‌رسد. Fortnite عملکرد بسیار خوبی روی تلفن‌های همراه دارد؛ پس با وجود اینکه نینتندو سوییچ به اندازه‌ی PS4 یا Xbox One قدرت اجرایی و سخت افزاری ندارد، اما این بازی می‌تواند به خوبی روی این کنسول هم اجرا شود و تجربه‌ی خوبی را برای بازیکنان رقم بزند. تنها مشکلی که ممکن است در نسخه‌ی سوییچ این بازی گریبان‌گیر بازیکنان شود، ضعف‌های این کنسول در زمینه‌ی مکالمه‌ی صوتی است که اگر بخواهید همراه دوستانتان مشغول Fortnite بازی کردن شوید، احتمالا کمی برای شما مشکل ساز خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده