// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰

در تریلر جدید Cyberpunk 2077 کدهای رایگان The Witcher 3 GOTY Edition وجود داشت [E3 2018]

در لحظات آغازین نمایش بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 در پایان کنفرانس مایکروسافت، تعدادی کد ۲۵ رقمی به نمایش در آمد که برخی کاربران تیزبین با وارد کردن آنها یک نسخه رایگان از The Witch 3: Wild Hunt GOTY Edition را دریافت کردند.

پس از مدت‌ها انتظار در کنفرانس E3 2018 کمپانی مایکروسافت، بازی بعدی استودیوی لهستانی سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) یعنی Cyberpunk 2077 با یک تریلر به نمایش در آمد. در آخرین لحظات کنفرانس خبری مایکروسافت در E3 2018، این بازی به نوعی با هک کردن سالن کنفرانس تریلر جدیدی از بازی را به نمایش گذاشت. دستورهای DOS قرمز رنگی که در آغاز این نمایش دیده شدند برای طرفداران آشنا بود اما بعد از آن این دستورها به یک سری کدها تبدیل شدند که خیلی سریع تمام صفحه را پر کردند. تعدادی از بینندگان و طرفداران تیزبین، متوجه شدند که که این کدهای ۲۵ رقمی بسیار شبیه کدهای خرید ایکس‌باکس هستند. آنها پس از وارد کردن این کدها یک نسخه‌ از بازی The Witch 3: Wild Hunt GOTY Edition را به طور رایگان و به عنوان پاداشی برای دقت و هوش بالای خود دریافت کردند.

Cyberpunk 2077

انجام این حرکت از سوی سی دی پراجکت رد نشان دهنده احترام گذاشتن این استودیو به طرفداران بازی‌های خود است. سایت گیم‌اسپات با وارد کردن یکی از این کدها و مواجه شدن با پیام تکراری بودن این کد، صحت این خبر را تایید کرد و نشان داد که این اعداد کد‌های واقعی ایکس‌باکس هستند. البته با اینکه تعداد زیادی از این کدها و عدد‌ها در این تریلر وجود داشت، اما جای خالی یک عدد دیگر یعنی تاریخ انتشار بازی در میان آنها به شدت احساس می‌شود. این زمان انتشار حتی به صورت حدودی هم مشخص نشد و معلوم نیست در چه بازه‌ی زمانی باید منتظر این بازی زیبا و هیجان انگیز باشیم. با وجود این موضوع انتظار می‌رود که این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود. نظر شما در مورد این حرکت سی در پراجکت رد چیست؟ آیا توانسته‌اید یکی از کدها را وارد کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده