نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

تصاویر جدید نقشه نارویک بازی Battlefield V خیره‌کننده است [E3 2018]

تصاویر جدیدی از بازی Battlefield V منتشر شد که نقشه نارویک، بخش تک‌نفره و سربازان بازی را به نمایش در می‌آورد.

در جریان کنفرانس مایکرسافت در نمایشگاه E3 2018 شاهد انتشار تریلر جدیدی از بخش تک‌نفره بازی Battlefield V بودیم و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموعه‌ای از تصاویر بازی منتشر شده است که نقشه نارویک، بخش تک‌نفره و سربازان بازی را نشان می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را در ادامه تماشا کنید.

این تصاویر ترکیبی از عکس‌های سینمایی بخش تک‌نفره بازی، عکس‌های نقشه نارویک که در کنفرانس الکترونیک آرتز شاهد آن بودیم و کلوز-آپ‌هایی از سربازان را به نمایش در می‌آورد. در میان این تصاویر اما تصویر یک تانک شخصی‌سازی شده به چشم می‌خورد که نگاهی اجمالی به ویژگی شخصی‌سازی بازی Battlefield V می‌اندازد. سایر تصاویر نیز هواپیمایی در حال پرواز بر فراز یک منظره برفی، مقایسه بین حالت شب‌وروز نقشه نارویک، تانکی در حال عبور از تپه و جوخه‌ای در حال گشت زدن را به نمایش در می‌آورد.

روز گذشته کمپانی انویدیا تریلر جدیدی را از بازی Battlefield V منتشر کرد که گیم‌پلی حالت Grand Operations بازی را برای اولین بار به نمایش در آورد. بازی Battlefield V در تاریخ بیست‌وهفتم مهرماه (۱۹ اکتبر) برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد، اما نسخه Deluxe Edition بازی که ۸۰ دلار قیمت دارد، در تاریخ بیست‌وچهارم مهرماه (۱۶ اکتبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و مشترکین EA/Origin Access نیز می‌توانند در تاریخ نوزدهم مهرماه (۱۱ اکتبر) به تجربه بازی بپردازند.

کسانی که به پیش خرید هر یک از نسخه‌های بازی Battlefield V اقدام کنند، زودتر از سایرین به نسخه بتای بازی دسترسی خواهند یافت و از مزایایی نظیر گزینه‌های شخصی‌سازی سربازان، ماموریت‌های ویژه و پنج سلاح برای استفاده در بازی Battlefield 1 بهره‌مند خواهند شد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که وقایع بازی Battlefield V در جنگ جهانی دوم جریان دارد که پس از بازی Battlefield 1943 (که در سال ۲۰۰۹ شاهد انتشار آن بودیم)، اولین نسخه‌ای است که حوادث آن در این برهه اتفاق می‌افتد. این بازی همچنین پس از بازی Battlefield 3 اولین نسخه‌ای است که دارای بخش داستانی با همکاری چندنفره خواهد بود؛ این بخش که با نام Combined Arms شناخته می‌شود، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به صورت چهارنفره به تکمیل ماموریت‌ها اقدام کنند. شرایط قسمت داستانی هم مثل نسخه Battlefield 1 خواهد بود و قرار است داستان‌های متفاوتی را از دید شخصیت‌های مختلف دنبال کنیم. به گفته استودیو دایس، هدف قسمت داستانی بازی، به تصویر کشیدن قسمت‌هایی از جنگ جهانی دوم است که پیش از این در کم‌تر بازی‌ها یا فیلم‌هایی به آن‌ها پرداخته شده است. در بخش چندنفره نیز استودیو دایس بخش Grand Operations را به بازی اضافه کرده است که نسخه بزرگ‌تر و بهتر بخش Operations بازی Battlefield 1 به حساب می‌آید. همچنین در این بازی شاهد حالت بتل رویال خواهیم بود که با اتمسفر مجموعه بتلفیلد ترکیب شده است تا تجربه‌ی متفاوت و هیجان‌انگیزی را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد. این نسخه طراحی پرجزئیات و تخریب پذیری بسیار بالایی دارد و می‌توان جنگ افزارها را با تانک‌ها جابه‌جا کرد.

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی Battlefield V را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده