نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵

اولین جزئیات نسخه‌های ویژه بلوری فیلم Solo: A Star Wars Story فاش شد

به تازگی اولین اطلاعات از نسخه‌های ویژه بلوری و خانگی فیلم Solo: A Star Wars Story فاش شده است.

مدتی است که اکران جهانی فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) آغاز شده است و با اینکه عملکرد این فیلم در گیشه بسیار پایین‌تر از حد انتظار بوده؛ اما طرفداران به دنبال اطلاعاتی از نسخه خانگی و بلوری فیلم هستند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین اطلاعات از نسخه‌های ویژه بلوری و خانگی دومین قسمت فرعی فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) فاش شده است. فیلم Solo: A Star Wars Story دارای دو نسخه ویژه که یک نسخه انحصاری فروشگاه بست بای و یک نسخه انحصاری فروشگاه تارگت است، خواهد بود. نسخه بست بای دارای یک پک نسخه 4K Ultra HD و بلوری به‌همراه یک تصویر هنری از سفینه میلینیوم فالکون است. همچنین قاب این نسخه فلزی خواهد بود که گفته می‌شود این نسخه انحصاری فروشگاه بست بای است. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه انحصاری فروشگاه بست بای را که تصویر میلینیوم فالکون روی آن نقش بسته است، مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story

پک نسخه انحصاری فروشگاه تارگت علاوه بر نسخه 4K Ultra HD و بلوری فیلم، دارای یک اکشن فیگور از سفینه میلینیوم فالکون نیز خواهد بود که تنها از این فروشگاه قابل خریدن است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Solo: A Star Wars Story

با این حال، هنوز تاریخی برای انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Solo: A Star Wars Story اعلام نشده است؛ اما انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده والت دیزنی و لوکاس فیلم تاریخ و اطلاعات کاملی از این نسخه‌ها منتشر کنند. فیلم Solo: A Star Wars Story تاکنون حدود ۱۶۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، تندی نیوتون، جان فاورو و فیبی والر-بریج، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Han Solo (هان سولو) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده