// یکشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

بازی Anthem در روز عرضه فاقد حالت PvP است [E3 2018]

در جریان مصاحبه بایوور با سایت گیم اسپات، مشخص شد که بازی Anthem در روز عرضه فاقد حالت PvP است.

در جریان رویداد EA Play 2018، اطلاعات زیادی از بازی Anthem در دسترس قرار گرفت. یکی از این موراد، نحوه کارکرد لباس‌های بازی بود که جولین نام دارند. در واقع جولین‌ها همانند کلاس‌های بازی‌های نقش آفرینی کار می‌کند که کاربران می‌توانند با توجه به شیوه بازی کردن‌شان، آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. همچنین یکی از هواداران از مایک دارا، یکی از توسعه دهندگان بازی Anthem پرسید که آیا بازی دارای حالت PvP است یا نه که پاسخ او منفی بود.

نبود حالت PvP در بازی Anthem آن چنان دور از ذهن نیست زیرا این بازی بر پایه مشارکت تیمی ساخته شده است. با این حال و با توجه به اخبار بازی منتشر شده، مارک دارا در جریان مصاحبه‌ی خود با سایت گیم اسپات اعلام کرد که احتمال دارد در آینده و پس از عرضه بازی، شاهد اضافه شدن حالت PvP به بازی Anthem باشیم. بازی Anthem، جدیدترین IP استودیو بایوور (BioWare) اثری است در سبک نقش آفرینی تیراندازی که قرار است مخاطبان را وارد دنیایی کند که توسط خدایان رها شده است و حال شما هستید و هیولاهای مختلف که باید آن‌ها را نابود کنید تا بشریت را نجات دهید.

بازی Anthem در تاریخ سه اسفند ماه (۲۲ فوریه ۲۰۱) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. همچنین کاربران پرمیوم EA Access می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی داشته باشند. درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Anthem چیست؟ آیا می‌تواند به یک اثر موفق تبدیل شود؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده