نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی جدید استودیوی ریسپاون با نام Star Wars: Jedi Fallen Order معرفی شد [EA Play 2018]

شرکت الکترونیک آرتز در حاشیه رویداد EA Play 2018 از بازی جدید شرکت Respawn Entertainment با نام Star Wars: Jedi Fallen Order رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و در حاشیه رویداد EA Play 2018 که در شهر لس آنجلس در حال برگزاری است، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) از بازی جدید استودیوی ریسپاون که بیشتر برای ساخت دو قسمت از مجموعه بازی Titanfall (تایتان فال) شناخته شده است، رونمایی کرد. در حاشیه نمایشگاه E3 2018، وینس زامپلا، مدیرعامل استودیو ریسپاون، از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order رونمایی کرد. این بازی در دوران تاریک برای جدای‌ها جریان دارد که در حال کشته شدن و شکار توسط نیروهای امپراطوری هستند. اتفاقات این بازی قرار است در بین دو قسمت سوم و چهارم فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) جریان داشته باشد که در واقع دورانی است که دارث ویدر و نیروهای امپراطوری در حال شکار اعضای سابق جدای‌ها هستند. 

همچنین زامپلا اعلام کرد که بازی Star Wars: Jedi Fallen Order برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر تا تعطیلات سال ۲۰۱۹ منتشر نخواهد شد. با این حال، الکترونیک آرتز هیچ تریلر یا تصویر رسمی از جدیدترین بازی Star Wars منتشر نکرده است. پیش از این زامپلا در حساب خود در توییتر از هیجانش برای رونمایی از بازی جدید این استودیو خبر داده بود. نظر شما در مورد بازی چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده