نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۰

بازی Unravel 2 رده بندی سنی شد

سازمان رده‌بندی سنی بازی‌های رایانه‌ای که بیشتر با نام ای‌اس‌آربی (ESRB) شناخته می‌شود، بازی Unravel 2 را رده بندی سنی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی و نمایشگاه E3 2018، بازی Unravel 2 توسط سازمان ESRB رده بندی سنی شده است. طبق تصویری که فاش شده، دنباله بازی Unravel قرار است در تاریخ نامشخصی برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شود و انتظار می‌رود که در رویداد EA Play 2018 که امشب برگزار خواهد شد، از این بازی رسما رونمایی شود. بازی Unravel 2 درجه سنی E (یا برای افراد بالای ۶ سال) را از ESRB دریافت کرده که طبق اطلاعات منتشر شده از این بازی، در این بازی پلتفرمر بازیکنان کنترل یک جفت از موجودات کاموایی بازی را که Yarny نام دارند، بر عهده خواهند داشت. بازیکنان باید از مراحل، پازل‌ها و پلتفرم‌های مختلف بازی عبور کنند و همچنین از برخی از حیوانات که Yarnyها را تعقیب و تهدید خواهند کرد، دوری کنند. Yarnyها باید با خورده شدن توسط ماهی‌ها، شکار توسط پرندگان، سقوط سنگ‌ها روی آن‌ها و همچنین زیر گرفته شدن توسط ماشین‌ها، مقابله کنند. 

Unravel 2

بازی Unravel توسط استودیو کلد‌وود اینتراکتیو که وظیفه ساخت قسمت دوم را نیز احتمالا بر عهده خواهد داشت، تولید و در اوایل سال ۲۰۱۶ منتشر شد. این بازی یکی از بازی‌های متفاوت چند وقت اخیر بود که به لطف داشتن یک شخصیت کاموایی بسیار دوست‌داشتنی و المان‌های پلتفرمر جذاب و پازل‌های نسبتا خوب، توانست محبوبیت بالایی در بین گیمر‌ها کسب و نام استودیو سوئدی Coldwood Interactive را در صنعت بازیسازی مطرح کند. در سال ۱۳۹۵، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) ساخت بازی Unravel 2 را تایید کرده بود؛ اما تاکنون شاهد رونمایی رسمی از این بازی نبوده‌ایم.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده