// جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Super Monkey Ball: Sakura Edition

بازی موبایل Super Monkey Ball: Sakura Edition اثر جذابی از استودیو سگا است که در ارائه دنیاهای جذاب و گیم‌پلی اعتیادآور موفق ظاهر شده است. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Super Monkey Ball Sakura Edition اثر جذابی در سبک آرکید است که توسط سگا ارائه شده و با داشتن جذابیت‌های بصری و محیط‌های متنوع، توانسته است بازیکن را تا ساعت‌ها سرگرم و یک تجربه بامزه را ایجاد کند. بازی تجربه‌های متنوعی را در خودش دارد و صرفا یک بازی رانینگ محسوب نمی‌شود. وجود برخی مینی‌گیم‌های لذت‌بخش در خلال مراحل اصلی این بازی اندروید، یکی از نکات بارزی است که باعث می‌شود تجربه بازی حس و حال متنوعی داشته باشد.

در تجربه گیم‌پلی این بازی آیفون، بازیکن باید با شخصیت میمون حرکت خود را شروع کند و با خوردن موزهای سر راهش امتیاز کسب کند. در طول این مسیر بازی‌های خاصی پدیدار می‌شود که هر کدام جنبه خاصی از این میمون را نمایان می‌کنند و باید با مهارت خود بتواند از آن‌ها عبور کند. محیط‌های بازی معمولا به صورت مارپیچ‌های متنوعی هستند که عبور از آن‌ها چندان هم ساده نیست و باید با عبور از موانع و داشتن سرعت عمل، بتوانید به سلامت به پایان هر مرحله برسید. هرچه قدر که سرعت بهتر و مهارت بالاتری در استفاده از کنترلر بازی داشته باشید، بهتر می‌توانید از موانع عبور کنید و امتیاز بالایی را کسب خواهید کرد. همان‌طور که گفته شد مینی گیم‌های بازی یکی از بخش‌های اصلی هستند و وجود ۴ تجربه متنوع در بعضی از مراحل این موضوع را اثبات می‌کند. هر کدام از این بازی‌ها یه چیز جداگانه نیستند و در محیط مشابهی قرار گرفته‌اند.

Super Monkey Ball

گرافیک سه‌بعدی بازی از نکات مثبت بازی است. استفاده از ترکیب رنگی مختلف و زیبا و هم‌چنین موسیقی اکشن و نام‌آشنای بازی‌های سگا، از دیگر خوبی‌های این بازی است. بازی دارای یک بخش چند نفره هم است که می‌توانید با دوستان خود تجربه کنید. این تجربه به این صورت است که باید میمون موردعلاقه خود را انتخاب کنید و تا می‌توانید محیط بازی موز بخورید تا امتیاز بالایی را نسبت به حریف خود داشته باشید. شما از بین ۴ میمون به نام‌های AiAi, MeeMee, Baby و GonGon می‌توانید انتخاب کنید و وارد مسابقات هیجان انگیز بازی شوید. بازی اندروید و آیفون Super Monkey Ball دارای ۶ محیط مختلف است که در ۱۲۵ سطح مختلف می‌توانید تجربه کنید. از بیابان‌ها و جنگل‌ها بگیرید تا جزایر بهشتی و اقیانوس‌ها، از جمله این محیط‌ها هستند و باید بهترین عملکرد را در هر سطح داشته باشید تا بتوانید به این دنیاها برسید. چشم‌نوازی عناصر طراحی شده به خوبی نمایان گر فرمول همیشگی سگا در بازی‌های موبایل است. وجود نهرهای جاری و شکل و شمایل خاص میوه‌های بازی، یادآور حس نوستالژیک بهترین بازی‌های سگا هستند.

مینی‌گیم‌های سرگرم کننده خوبی در بازی وجود دارند

در یکی از مینی‌گیم‌های بازی شما باید میمون خود را به آسمان پرتاب کنید و تا می‌توانید موز بخورید تا بهترین امتیاز را کسب کنید. گلف یکی دیگر از این بازی‌ها است باید با چوب گلف خود، توپ را به سمت چاله نشانه‌گیری کنید و با کم‌ترین تعداد حرکت امتیاز کسب کنید. در بازی بولینگ مهارت پرتاب توپ میمون شما سنجیده می‌شود و نشانه گیری دقیق، رمز موفقیت شما در این بازی است. اما در صدر جذاب‌ترین مینی گیم بازی، Monkey Base قرار دارد که باید به‌صورت چند با دوستان خود بازی کنید. در این بازی هر یک از بازیکنان با میمون‌های شان یک جسم کروی را به هم‌دیگر پرتاب می‌کنند و هر کسی که بهترین نشانه گیری را داشته باشد، برنده خواهد بود. گفتنی است که تا چهار بازیکن می‌توانند در این مینی گیم حاضر باشند و در واقع باهوش‌ترین میمون، برنده این بازی خواهد بود.

بازی Super Monkey Ball: Sakura Edition اثر جذاب و البته ساده‌ای است که می‌تواند برای ساعت‌هایی شما را سرگرم کند. گرافیک خوب و موسیقی نام آشنای بازی‌های سگا، از نکات مثبت بازی هستند. مینی گیم‌ها نقش بزرگی در سرگرم کردن بازیکنان دارند. بازی با اینکه گیم‌پلی ساده و روانی دارد اما هم‌چنان با داشتن محیط‌های متنوع و جذاب، می‌تواند بازیکنان کم سن و سال را راضی نگه دارد. این بازی را می‌توانید از پلی استور و اپ استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Super Monkey Ball: Sakura Edition


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده