// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۷

بازی Crackdown 3 تا سال 2019 تاخیر خورد

بر اساس اخباری که از منابع معتبر منتشر شده است، به نظر می‌رسد بازی Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۹ تاخیر خورده است.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، گویا باری دیگر شاهد تاخیر بازی مورد انتظار Crackdown 3 هستیم. این خبر را وبسایت کوتاکو و یک منبع نزدیک به پروژه بازی تایید کرده‌اند.

همانطور که می‌دانید بازی Crackdown 3 تابه‌حال چندین و چند بار تاخیر خورده است. این بازی اولین بار در نمایشگاه E3 2014 رونمایی شد و قرار بود در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شود، اما در آن زمان تاخیر خورد. پس از آن سازندگان بازی اعلام کردند که Crackdown 3 در ماه نوامبر (آبان-آذر) سال ۲۰۱۷ منتشر می‌شود، اما بازی دوباره تا بهار ۲۰۱۸ و پس از آن باری دیگر تا تابستان امسال تاخیر خورد.

در روند توسعه بازی Crackdown حداقل سه استودیوی انگلیسی نقش دارند: اولین استودیو، Sumo Digital است که برای ساخت بازی Sonic & All-Stars Racing شناخته می‌شود و وظیفه ساخت بخش داستانی بازی را به عهده دارد. استودیوی بعدی Reagent Games است که مدیر اجرایی آن یعنی دیو جونز (Dave Jones) فردی است که استودیوی تعطیل شده Realtime Worlds را تاسیس کرده بود. این استودیو نسخه اول بازی Crackdown را ساخته بود. در انتها سومین استودیو Ruffian Games نام دارد که بازی Crackdown 2 را ساخته بود و در پروژه بازی Crackdown 3، بخش چندنفره این بازی را می‌سازد.

زمانی‌که Crackdown 3 معرفی شد، یک بازی کاملا تخریب‌پذیر با جهانی بسیار وسیع نوید داده شد. هنگامی که این بازی در نمایشگاه E3 2017 نشان داده شد، این شانس به حاضرین داده شد تا در جهان باز بازی در بخش کمپین آن گشت و گذار کنند، اما با این حال اثری از محیط کاملا تخریب‌‌پذیر بازی به چشم نمی‌خورد. طبق گفته سازندگان، این تخریب‌پذیری قرار است تنها مختص بخش چندنفره بازی باشد و هنوز از آن رونمایی نشده است. تاخیر دوباره بازی Crackdown 3 می‌تواند یک نقطه ضعف برای لیست بازی‌های First-party مایکروسافت باشد و آن‌ها را مجبور کند تا بیشتر از قبل تمرکز خود را روی نسخه جدید Forza معطوف کنند.

حال با توجه به تاخیر یکی از مورد انتظارترین بازی‌های کمپانی مایکروسافت، باید منتظر بمانیم و ببینیم آن‌ها در نمایشگاه امسال چه خواهند کرد. این کمپانی، کنفرانس خود را در E3 2018 در ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد بیست‌ویکم خردادماه برگزار می‌کند. شما می‌توانید با مطالعه مقاله «چه انتظاراتی از کنفرانس مایکروسافت در E3 2018 داریم؟» اطلاعات بیشتری از کنفرانس مایکروسافت به دست آورید و نظرات خود را راجع به این خبر با زومجی در میان بگذارید.  


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده