نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۵

تاریخ انتشار فصل پایانی بازی The Walking Dead مشخص شد

هواداران بازی The Walkng Dead، تابستان امسال و در قالب فصل پایانی این مجموعه، می‌توانند داستان شخصیت کلمنتاین را به پایان برسانند.

در جریان جدیدترین اخبار بازی دریافتیم که چهارمین و آخرین فصل از بازی The Walking Dead، اثر اقتباس شده از داستانی با همین نام نوشته رابرت کِرکمن، در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۳ مرداد)، برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد.

با توجه به بیانیه‌ای که شرکت Telltale، سازنده‌ی بازی، منتشر کرده است، در این فصل از مجموعه‌ی The Walking Dead بار دیگر با کلمنتاین و البته کاراکتر A.J که از فصل دوم به این سری اضافه شده بود، همراه می‌شویم. A.J در این فصل کلمنتاین را همراهی خواهد کرد و از انتخاب‌ها و اتفاقاتی که همراه با او رقم می‌زند، درس خواهد گرفت. در چهارمین و آخرین فصل از مجموعه‌ بازی واکینگ دد، داستان کاراکتر کلمنتاین یک بار برای همیشه به پایان خواهد رسید.

خلاصه‌ی این فصل از سری The Walking Dead به شرح زیر است:

کلمنتاین حالا به آخرین بخش از سفرش رسیده است؛ سفری خطیر و هیجان‌انگیز که او را با اتفاقات فراوان روبه‌رو کرد. او پس از سال‌ها دست و پنجه نرم کردن با حوادث مرگ‌بار، به یک مدرسه‌ی متروکه رسیده است که می‌تواند به خانه‌ی او تبدیل شود؛ مدرسه‌ای که برای محافظت از آن باید یک‌سری چیزها را فدا کند. کِلِم حالا زندگی اطرافیانش را در دست‌های خود می‌بیند و باید آن‌ها را رهبری کند؛ درحالی که او باید از A.J، پسری یتیم که معنی خانواده را برایش تداعی می‌کند، نیز محافظت بکند. در این روایت درگیرکننده و احساسی، با افراد مختلفی آشنا خواهید شد، دوباره با زامبی‌های مختلف خواهید جنگید و چگونگی پایان داستان کلمنتاین را رقم خواهید زد.

در این فصل از مجموعه‌ی واکینگ دد، سبک «دوربین روی شانه» به رابط کاربری بازی اضافه شده است و به بازیکنان آزادی عمل بیشتری در گشت و گذارهای محیطی و بررسی جزئیات محیط اطراف، داده خواهد شد. کمپانی تل تیل قول داده که در این فصل شاهد «مبارزات از پیش تعیین‌شده» نخواهیم بود و بازی روی مانیتورهایی که از رزولوشن 4K و قابلیت HDR پشتیبانی می‌کنند، کیفیت بصری به مراتب بهتری ارائه خواهد کرد.

اولین فصل از مجموعه بازی The Walking Dead در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شد؛ اثری که یک داستان منسجم، احساسی و جذاب را ارائه می‌کرد و دست مخاطب را برای رقم زدن داستانِ منحصربه‌فرد خود، باز می‌گذاشت. این بازی با استقبال فراوان منتقدین و بازیکنان مواجه شد و توانست از آکادمی Spike Video Game Awards و چند نشریه و مراسم دیگر، جایزه‌ی بهترین بازی سال را کسب کند.

سال ۲۰۱۳ میلادی، بازی The Walking Dead: 400 Days که یک اسپین آف در این مجموعه به حساب می‌آمد، منتشر شد. روند انتشار فصول و قسمت‌های مختلف از این مجموعه تا سال ۲۰۱۶ ادامه یافت و حالا امروز می‌دانیم که فصل چهارم و درواقع آخرین فصل از سری بازی The Walking Dead، در ۲۳ مرداد، راهی PC ،Xbox One و PS4 خواهد شد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده