نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۹

برنامه‌های گیگابایت در کامپیوتکس 2018

گیگابایت از جمله شرکت‌های حاضر در کامپیوتکس ۲۰۱۸ است و در این مطلب نگاهی به برنامه‌های آن‌ها در این رویداد داریم. 

گیگابایت به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت سخت افزار، نمایشگاه کامپیوتکس 2018 را با رونمایی از چندین محصول متفاوت آغاز می‌کند. این کمپانی هر ساله با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه کامپیوتکس به استقبال بازدیدکنندگان می‌رود و علاوه بر آن در برج 101 نیز یک طبقه اختصاصی را به‌صورت غرفه VIP برای بازدیدکنندگان ویژه در نظر می‌گیرد که فاصله چندانی با محل برگزاری نمایگاه کامپیوتکس ندارد.

گیگابایت

امسال گیگابایت با در نظر گرفتن بخش مخصوصی برای گیمرها در غرفه خود با سه تم متفاوت از سیستم‌های گیمینگ آماده استقبال از گیمرها است. گیمرها می‌توانند در غرفه گیگابایت از سیستمهای گیمینگ حرفه‌ای و محصولات جدید و متنوع گیگابایت بازدید کنند. این کمپانی امسال در خلال این نمایشگاه به رو‌نمایی از چندین محصول جدید خواهد پرداخت که می‌توان به پرچمدار لپتاپ‌های این شرکت یعنی لپتاپ گیمینگ 17.3 اینچی X9 DT اشاره کرد که اولین لپتاپ دنیا است که از پردازنده‌های core i9 با قابلیت اورکلاک بهره می‌برد. از دیگر محصولات جدید گیگابایت که در این نمایشگاه به معرض بازدید عموم گذاشته می‌شود می‌توان به پاور AP850 اشاره کرد که از استاندارد 80Plus Gold بهره می‌برد و با قیمت مناسب و کیفیت بسیار عالی برای گیمرها عرضه می‌شود. ماوس پد AMP900 به همراه ماوس گیمینگ و حرفه‌ای Aorus M5، رده بالاترین ماوس عرضه‌شده از سوی این کمپانی نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

گیگابایت

همچنین گیگابایت به عرضه محصولی جدید برای اولین بار اقدام کرده است؛ اولین ماژول‌های رم DDR4 گیمینگ گیگابایت تحت برند Aorus در کامپیوتکس 2018 به نمایش گذاشته می‌شوند. این رم‌ها از فرکانس 3200 مگاهرتزی برخوردار هستند و در ظرفیت‌های 8 گیگابایتی عرضه می‌شوند و با قیمت مناسب در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده