// سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

آپدیت ایکس باکس وان بازی PUBG با محوریت بهبود عملکرد بازی

استودیو پابجی کورپ آپدیت جدید بازی PUBG را برای کاربران ایکس باکس وان در دسترس قرار داد.

استودیو پابجی کورپ (PUBG Corp)، سازنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، از زمان عرضه بازی‌اش روی ایکس باکس وان، سعی کرده است با به‌روزرسانی‌های متفاوت، مشکلات این بازی را برطرف کند یا ویژگی‌های نسخه کامپیوتر را به نسخه کنسولی اضافه کند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، به‌روزرسانی جدید بازی برای کاربران Xbox One در دسترس قرار گرفته است.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های به‌روزرسانی ذکر شده می‌توان به رفع باگ‌های بازی و همچنین اعمال یک سری بهبود روی بازی اشاره کرد تا تجربه کاربران بیش از پیش بی‌نقص‌تر و بهتر شود. همچنین ویژگی جدیدی به بازی اضافه شده است که در جریان آن می‌توانید گزارش هم‌تیمی‌هایی که شما را می‌کشند ارسال کنید تا با آن‌ها برخورد شود. زمانی که در طول بازی کردن خود توسط یکی از اعضای تیم‌تان کشته شدید، روی صفحه نمایش دکمه Y را مشاهده خواهید کرد که با فشردن این دکمه، صفحه گزارش یا همان ریپورت باز می‌شود و درادامه با فشردن دکمه A می‌توانید گزینه مورد نظر را انتخاب کنید تا با بازیکن متخلف برخورد شود. از طرفی اگر توسط اعضای تیم‌تان کشته نشوید، این گزینه را مشاهده نخواهید کرد.

درمیان بهبودهای صورت گرفته، می‌توان به بهبود نقشه Miramar اشاره کرد که به‌تازگی به بازی اضافه شده است و در گذشته تیم سازنده درحال آزمایش این نقشه روی پلتفرم ایکس‌باکس وان بوده است تا تمامی مشکلات احتمالی آن را رفع کند. برای مثال در بخش شمالی این نقشه، محیط‌های مختلف و جدیدی تعبیه شده است. همچنین بخش Oasis نقشه Miramar نیز گسترده‌تر از گذشته شده است.

درادامه بهبودهای نقشه Miramar بازی PUBG می‌توان به اسپاون وسیله نقلیه‌های بیشتر اشاره کرد و همچنین مشکلات مربوط به قطار در بازی حل شده است تا بازیکنان تجربه بهتری در رانندگی کردن در این نقشه کسب کنند. درانتها می‌توان به رفع باگ‌های بازی اشاره کرد؛ برای مثال یکی از باگ‌های بازی PUBG این بود که در بخش Gamehub، آمار بازیکنان به درستی نمایش داده نمی‌شد.

درانتها نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی PUBG چیست؟ آیا از تجربه این بازی راضی هستید؟ برای خواندن جزئیات کامل به‌روزرسانی جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به منبع خبری مراجعه کنید. بازی PUBG توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده