نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۲

انویدیا مانیتور گیمینگ 65 اینچی BFGD را معرفی کرد

کمپانی انویدیا در کامپیوتکس ۲۰۱۸ مانیتور گیمینگ ۶۵ اینچی خود را رسما معرفی کرد. 

کمپانی انویدیا در جریان برگزاری کامپیوتکس 2018، از مانیتور BFGD رونمایی کرد. برخلاف اغلب مانیتورهای گیمینگ که ۲۴ تا ۳۴ اینچی هستند این مانیتور با ابعاد ۶۵ اینچی خود می‌تواند لذت بازی را برای کاربران دوچندان کند. در پایان کنفرانس انویدیا زمان ارائه این محصول اواخر تابستان اعلام شده بود؛ اما اخیرا برایان دل ریزو، مدیر روابط عمومی انویدیا اعلام کرد که این مانیتور در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است این مانیتور با همکاری نزدیک اچ‌پی، ایسر و ایسوس طراحی شده است و به لطف فناوری G-Sync انویدیا، از نرخ فریم متغیر برای جلوگیری از بریدگی تصاویر پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای انویدیا، میزان تاخیر در مانیتور BFGD با مانیتورهای کوچکتر از خود که دارای فناوری جی سینک هستند برابری می‌کند.

اغلب مانیتورهای مخصوص بازی دارای رفرش ریت ۱۴۴ هرتز هستند اما محصول تازه معرفی شده انویدیا رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی دارد و به‌نوعی ۲۴ هرتز بیش‌تر را فدای ابعاد بزرگش کرده است. یکی دیگر ویژگی‌های خاص مانیتور BFGD، پشتیبانی از HDR برای بازی‌ها و یا پخش کننده تصویر است.شایان ذکر است مانیتور ۶۵ اینچی انویدیا از تصاویر با وضوح 4K پشتیبانی می‌کند.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، قیمت مانیتور ال جی، مانیتور BenQ، مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده