// یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

قهرمان و محیط جدید بازی Heroes of the Storm به زودی معرفی می‌شود

استودیو Blizzard اعلام کرد که در استریم بعدی خود جدیدترین قهرمان و محیط بازی Heroes of the Storm را با طرفدراران به اشتراک خواهد گذاشت.

مدت زمان زیادی از راه‌یابی قهرمان Diablo یعنی Deckard Cain به بازی Heroes of the Storm نگذشته است. اما تیم توسعه دهنده حاضر در استودیو بلیزارد (Blizzard) قرار است از قهرمان جدید بازی رونمایی کند.

سازندگان دوشنبه که مصادف می‌شود با تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد ماه) ساعت ۱۰:۰۰ به وقت PDT (ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران) در کانال توییچ خود از قهرمان و Battleground جدید بازی Heroes of the Storm رونمایی خواهند کرد. طراح ارشد محتوا یعنی مت کوپر و مت ویلرز، طراح ارشد قهرمان‌، به همراه  گزارشگران مطرح eSport این رشته یعنی تیم فریزر (معروف به تریکسیلر) و توماس کیلیان (خالدور) در این برنامه ویدیو حضور خواهند داشت و در مورد محتویات جدید این بازی محبوب و موبا صحبت می‌کنند. به گفته سازندگان این استریم به مدت یک ساعت پخش خواهد شد و همانطور که اشاره شد در آن، در مورد محیط و قهرمان‌های جدید بازی گفت و گو خواهد شد. از این لینک می‌توانید به کانال توییچ بلیزارد مراجعه کنید.

heroes of the storm

بازیکنان Heroes of the Storm در حال حاضر مشغول انجام رویداد Nexomania هستند که آیتم‌های جدیدی همچون اسکین‌ها، حیوانات، تصاویر، اسپری‌ها و غیره را در خود جای داده است. تا پیش از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه) بازیکنان می‌توانند با ملحق شدن به این رویداد با استفاده از جم‌ها و یا انجام بازی به خریداری کردن Loot Chestهای نکسومانیا بپردازند.

در خبر‌های دیگر مربوط به Heroes of the Storm، لیگ ورزش‌های الکترونیک این بازی با نام Global Championships که با نام HGC نیز شناخته می‌شود از تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد ماه) برای مسابقات فصل Brawl در پایتخت کشور سوئد یعنی استوکهلم برگزار می‌شود. همچنین چندی پیش مشخص شد که کمپانی بلیزارد برای عرضه بازی‌های World of Warcraft و Heroes of the Storm روی کنسول ها برنامه‌ای ندارد.

بازی Heroes of the Storm که در سبک Multiplayer Online Battle Arena طراحی شده است، در سال ۲۰۱۵ برای پی سی و مک منتشر شد. این بازی رایگان یا به اصطلاح Free to Play شامل قهرمان‌های بازی‌های کمپانی بلیزارد از سری Warcraft و Diablo گرفته تا Overwatch می‌شود.

برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی بازی Heroes of the Storm در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده