نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

اینسامنیاک گیمز یک بازی واقعیت مجازی علمی تخیلی می‌سازد

استودیو اینسامنیاک گیمز ویدیو تازه‌ای با نام Reclaim Your World منتشر کرده است که به بازی جهان‌باز و علمی تخیلی جدیدی برای هدست آکیولس ریفت اشاره می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اینسامنیاک گیمز ویدیو جدیدی با نام Reclaim Your World منتشر کرده است که سیر تکاملی این استودیو توسعه‌دهنده بازی‌ها را نشان می‌دهد. همچنین در پایان این ویدیو به یک بازی جهان‌باز و علمی تخیلی برای هدست آکیولس ریفت اشاره می‌شود که در تاریخ هفدهم خردادماه (۷ ژوئن) شاهد خبرهای بیشتری از آن خواهیم بود.

درست به مانند کاری که استودیو Insomniac Games برای بازی واقعیت مجازی قبلی خود یعنی بازی The Unspoken انجام داد، این استودیو قصد دارد تا با انتشار ویدیو تازه‌ای، جامعه طرفداران را از توسعه و تکامل بازی جدیدی آگاه سازد. این بازی باید آزادی عمل بیشتری را برای حرکت در دنیای جهان‌باز بازی در اختیار بگذارد و داستان جالبی را برای درگیری هر چه بیشتر بازیکنان ارائه دهد. با اینکه در حال حاضر اطلاعات زیادی از این بازی علمی تخیلی در دست نیست، اما جاه‌طلبی و آزادی عملی که بازی در اختیار می‌گذارد، برای بسیاری از بازیکنان جذاب است؛ موردی که این استودیو در آن تبحر دارد.

سال ۲۰۱۸ آماده است که سال بزرگی برای استودیو اینسامنیاک گیمز باشد. این استودیو علاوه بر این بازی واقعیت مجازی جدید، بازی Spider-Man را در تاریخ شانزدهم شهریورماه (۷ سپتامبر) به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد کرد که در صورت تمایل می‌توانید آن را از فروشگاه آمازون پیش خرید کنید.

شما می‌توانید ویدیو جدید استودیو اینسامنیاک گیمز را که به بازی واقعیت مجازی جدیدی اشاره می‌کند، در ادامه مطلب مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده