نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

اپل ساخت سریال Dickinson با بازی هیلی استاینفلد را تایید کرد

شبکه استریم جدید اپل ساخت سریال کمدی دیکینسون (Dickinson) با بازی هیلی استاینفلد را رسما تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت اپل در حال ساخت سریالی کمدی براساس امیلی دیکینسون، شاعر برجسته آمریکایی در دهه ۱۹ میلادی است و بازیگر آن نیز انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، اپل اخیرا دستور ساخت فصل اول سریال Dickinson را که یک سریال کمدی نیم ساعته است، ارائه کرده است و هیلی استاینفلد، بازیگر نامزد جایزه اسکار برای فیلم True Grit (شجاعت واقعی) و بازیگر فیلم Pitch Perfect 3 (آوازخوان حرفه‌ای ۳)، قرار است نقش امیلی دیکینسون را که یکی از بزرگترین شاعران تاریخ آمریکا است، در این سریال کمدی بازی کند. 

اتفاقات سریال Dickinson قرار است در دنیای مدرن جریان داشته باشد و در این سریال قرار است شاهد نسخه امروزی و با لحن متفاوت امیلی دیکینسون باشیم. محدودیت‌های جامعه، جنسیت و خانواده از جمله مشکلاتی است که امیلی در دنیای خود با آن روبه‌رو است و او به‌عنوان نویسنده‌ای که با جامعه خود سازگاری ندارد، به دنبال نوشتن دیدگاه، نقطه نظر و تخیل خود از این جامعه و مشکلاتش است. آلنا اسمیت، نویسنده سریال The Affair و سریال The Newsroom (اتاق خبر)، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Dickinson را بر عهده دارد. کارگردانی تمامی قسمت‌های این سریال بر عهده دیوید گوردون گرین، کارگردان فیلم Pineapple Express (پاین‌اپل اکسپرس)، سریال Vice Principals و فیلم Halloween (هالووین)، خواهد بود.

Hailee Steinfeld

اسمیت به‌همراه مایکل شوگر، اشلی زالتا، الکس گلداستون، دارلین هانت و پاول لی، به‌عنوان تهیه کننده نیز در سریال Dickinson حضور خواهد داشت. فیلم Begin Again (دوباره شروع کن)، فیلم The Edge of Seventeen (آستانه هفده‌سالگی)، فیلم Barely Lethal (غیر مرگبار)، فیلم Romeo & Juliet (رومئو و ژولیت) و فیلم Ender's Game (بازی اندر)، دیگر فیلم‌هایی هستند که استاینفلد در آن حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Bumblebee (بامبل‌بی)، جدیدترین فیلم استاینفلد است که این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.

سریال Dickinson به سه سریال دیگر این شبکه که شامل یک سریال درام با بازی جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون، سریال Are You Sleeping با بازی اکتاویا اسپنسر و یک سریال کمدی با بازی کریستن ویگ می‌شود، اضافه شده است. همچنین سریال Amazing Stories (داستان‌های شگفت‌انگیز) به تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ، یک درام فضایی از رونالد مور، یک سریال از دیمین شزل، سریال See (دیدن) از فرانسیس لارنس و استیون نایت و یک سریال روان شناسانه دلهره آور از ام نایت شیامالان، برای شرکت اپل در دست ساخت است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده