// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۲

تاریخ آپدیت The Hungering Deep بازی Sea of Thieves مشخص شد

به تازگی استودیو Rare اعلام کرد که آپدیت بزرگ بازی Sea of Thieves به‌نام The Hungering Deep در تاریخ هشت خرداد ماه منتشر می‌شود.

یکی از مشکلات بازی Sea of Thieves در زمان عرضه، نبود محتوای کافی بود که سبب می‌شد بازی پس از چند ساعت تجربه، حالت خسته کننده‌ای به‌خود بگیرد. از این‌رو استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را می‌کند تا با انتشار آپدیت‌های مختلف، بازی ماجراجویی خود را تازه و نو نگه دارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریر به‌همراه کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی Sea of Thieves، اعلام کردند که در تاریخ هشت خرداد ماه (۲۹ می) آپدیت بزرگی برای Sea of Thieves روی کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

The Hungering Deep نام آپدیت مورد نظر است که در جریان آن شاهد اضافه شدن محتویات جدیدی به Sea of Thieves هستیم. همچنین در ادامه یک ویدیو سینمایی نیز منتشر شده است که در جریان آن صحبت‌هایی در مورد هیولاهای دریایی، دریانوردان باستانی و یک سری از خودگذشتگی‌ها بیان می‌شود و متاسفانه از گیم‌پلی بازی و محتویات تازه آپدیت The Hungering Deep، موردی به‌نمایش گذاشته نمی‌شود.

دانلود از آپارات

با این‌حال امیدواریم به‌روزرسانی ذکر شده، دارای یک روایت داستانی باشد و استودیو ریر به‌خاطر اسپویل نشدن کاربران، تصمیم گرفته است یک ویدیو سینمایی با محوریت محتوای دنیای بازی منتشر کند. درآخر نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Sea of Thieves چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ از دیگر اخبار حول بازی Sea of Thieves می‌توان به آپدیت ماه مه بازی اشاره کرد. در جریان این آپدیت استودیو ریر باگ‌های بازی را رفع کرد و کیفیت سرورهای بازی را بهبود بخشید. هنوز عده‌ای از مخاطبان در اتصال به سرورها و بازی کردن با سایر بازیکنان، دچار مشکل می‌شدند که در آپدیت ماه مه بازی Sea of Thieves، تمام این مشکلات رفع شدند. 

بازی Sea of Thieves توانست از زومجی نمره ۶ را ردیافت کند و زومجی در توضیحات نقد خود نوشت:

بازی Sea of Thieves اولین بازی انحصاری مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ است که متاسفانه با تمام پتانسیل‌اش نتوانست به اثری درگیر کننده و جذاب تبدیل شود. بازی از مشکلات زیادی نظیر کمبود محتوا و خسته کنده بودن رنج می‌برد اما در این میان، اگر با دوستان خود به تجربه Sea of Thieves بپردازید، می‌توانید از دنیای بازی لذت برده و خود را سرگرم کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده