نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

بازی موبایل Project Cars GO معرفی شد

نسخه‌ای فرعی از مجموعه بازی‌های Project Cars استودیو اسلایتلی مَد برای گوشی‌های موبایل معرفی شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی‌های موبایل مطلع شدیم که نسخه‌ای فرعی از مجموعه بازی‌های Project Cars استودیو اسلایتلی مد برای گوشی‌های موبایل معرفی شده است که Project Cars GO نام دارد و استودیو امریکایی گیم‌ویل توسعه آن را بر عهده دارد.

بازی Project Cars GO تجربه‌ای لذت‌بخش و اصیل از ریسینگ را برای کاربران گوشی‌های موبایل به ارمغان می‌آورد. جزئیات زیادی از این بازی در دست نیست، اما گفته شده است که این بازی دارای ماشین‌های لایسنس‌شده و بخش شخصی‌سازی وسایل نقلیه خواهد بود. در حال حاضر نمی‌دانیم که بازی Project Cars GO چه زمانی منتشر خواهد شد و باید برای انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه منتظر بمانیم.

ایان بِل، رئیس استودیو Slightly Mad درباره بازی Project Cars GO اظهار داشت:

استودیو Gamevil در بازی Project Cars GO بازیکنان را روی صندلی راننده می‌نشاند تا به شیوه‌ای کاملا جدید پمپاژ آدرنالین در بازی‌های ریسینگ را تجربه کنند. ژانر ریسینگ دارای طرفداران مخصوص به خود و فراوانی است که به زودی پای خود را روی پدال گاز فشار می‌دهند و با سرعت بالایی به رقابت می‌پردازند.

بازی Project Cars 2 سال گذشته برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Project CARS 2 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز مسابقات اتومبیلرانی است که گیم‌پلی فوق‌العاده، تنوع بالای مسابقات، صدا‌گذاری عالی و شبیه‌سازی بازه‌ی گسترده‌ای از شرایط آب‌و‌هوایی، تجربه‌ی آن را برای عاشقان دنیای موتوراسپرت لازم می‌کند. با این حال جدیدترین اثر استودیوی اسلایتلی مدز بی‌نقص نیست و برخی باگ‌های گرافیکی، ارزش آن را کاهش می‌دهد. در صورتی که علاقه به تجربه‌ی چالش‌های سخت راننده‌های حرفه‌ای دارید، در حال حاضر پراجکت کارز ۲ یکی از بهترین گزینه‌های موجود است.

شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از بازی موبایل Project Cars GO آن را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده