// چهار شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 معرفی نخواهد شد

رندی پیچفورد در جدیدترین توییت خود اعلام کرده است که در نمایشگاه E3 2018، منتظر بازی Borderlands 3 نباشید.

تا به‌حال شایعات زیادی از نسخه سوم سری Borderlands به‌گوش رسیده است و خیلی از هواداران بر این عقیده هستند که بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 رونمایی خواهد شد. با این حال به‌نظر می‌رسد نباید در این رویداد منتظر Borderlands 3 باشیم. باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، رندی پیچفورد، موسس و مدیرعامل استودیو گیرباکس (Gearbox Software)، در جدیدترین توییت خود نوشته است که بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 حضور نخواهد داشت. وی در این باره نوشت:

برای مثال، می‌تونم خیلی دقیق بنویسم که بازی Borderlands 3 در نمایشگاه E3 2018 نمایش نداره، اما خیلی از شما هواداران حرفم رو باور نمی‌کنین. خیلی از شما هم این توییت رو به شکل و شمایل مختلفی تفسیر می‌کنید تا به‌مقصود و چیزی که دوست دارید اون رو باور کنید، برسید.

در نگاه اول پیچفورد به‌طور واضح منظور خود را رسانده است و اعلام کرده است که بازی در رویداد پیش روی نمایشی نخواهد داشت اما می‌توان جور دیگری به قضیه نیز نگاه کرد و این احتمال را داد که رندی پیچ فورد با این کار خواسته یک شک و تردید در دل مخاطبان به‌وجود آورد و سپس در نمایشگاه E3 2018 بازی Borderlands 3 را معرفی کند. با این‌حال همانطور که پیچ فورد در توییت خود اشاره کرده است،‌ مخاطبان توییت وی را به شکل‌های مختلفی تفسیر می‌کنند تا به‌همان موردی برسند که خودشان دوست دارند.

در انتها رندی پیچفورد از تمامی مخاطبان بابت صبر و شکیبای‌شان تشکر کرد و اعلام کرد که گیرباکس سخت‌تر از همیشه در حال تلاش روی بازی‌های جدید است. شایعات حول بازی Boderlands 3 زمانی قوت گرفت که استودیو گیرباکس در گذشته اعلام کرده بود که ۹۰ درصد اعضای این تیم در حال کار روی یکی از آثار محبوب این استودیو هستند. دو احتمال وجود داشت: یا پای بازی Battleborn 2 در میان بود یا بازی Borderlands 3 که قاعدتا وی اشاره‌هایی به نسخه سوم سری Borderlands داشته است.

همچنین کمپانی تیک-تو اینتراکتیو نیز در یک خبر اعلام کرده بود که یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های این کمپانی در سال ۲۰۱۸ نسخه جدیدش عرضه خواهد شد که در آن خبر اشاره‌هایی به استودیو گیرباکس شده بود. با تمام این تفاسیر، نظر شما کاربران زومجی در مورد توییت رندی پیچفورد چیست؟ آیا واقعا در E3 2018 نمایشی از Borderlands 3 نخواهیم داشت یا اینکه وی سعی کرده است یک دوگانگی به‌وجود آورد؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده