// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

شایعه: انویدیا تا پایان 2018 نسل بعدی کارت های گرافیک خود را رونمایی نخواهد کرد

طبق شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است به نظر می‌رسد که کارت‌های نسل بعدی انویدیا تا پایان سال میلادی جاری رونمایی نخواهند شد.

آیا منتظر عرضه نسل بعدی کارت‌های گرافیکی انویدیا از سری GeForce 11 یا GeForce 20 در ماه‌های پیش رو بودید؟ باید گفت که انتظار شما بیهوده بوده است؛ زیرا نسل بعدی معماری پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA تحت نام‌های Ampere یا Turing و حتی نسخه‌ی بهبود یافته‌ی Pascal هنوز برای عرضه آماده نشده است. البته هیچ خبر یا شایعه‌ای در این رابطه به صورت رسمی تا به این لحظه منتشر نشده است؛ اما یکی از مسئولین کمپانی گیگابایت خبرهایی را در مورد این موضوع به اشتراک گذاشته است.

در انجمن OverclockersUK که اساسا یک فروم مرتبط با سخت‌افزار‌های رده بالا است، نماینده بخش لپ‌تاپ‌‌های Gigabyte تایید کرد که فعلا هیچ نسخه‌ی جدید یا بازنگری‌شده‌ای از لپ‌تاپ‌‌های سری Aero 15X تا پایان امسال و تا ارائه نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی GeForce در دسترس نخواهد بود.

لازم به ذکر است که تراشه‌های گرافیکی رده موبایل GeForce لزوما همراه با نمونه‌های دسکتاپ عرضه نخواهند شد. به تازگی لپ‌تاپ‌هایی مجهز به نسل جدید پردازنده‌های شش هسته‌ای شرکت اینتل از تمامی کمپانی‌های معروف تولید و عرضه شده‌اند؛ در نتیجه این کمپانی‌ها عجله‌ای برای تولید محصولات جدید ندارند و تا انتشار پردازنده‌های گرافیک جدید صبر خواهند کرد.


منبع videocardz.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده